۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

ساماندهی 10 هزار کارتن خواب پایتخت/ انهدام 14 آشپزخانه تولید شیشه

ساماندهی 10 هزار کارتن خواب پایتخت/ انهدام 14 آشپزخانه تولید شیشه

استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید فکری برای ساماندهی 10 هزار کارتن خواب پایتخت کرد گفت: 40 نقطه اصلی وجود معتادان و قاچاقچیان نیز باید پاکسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین هاشمی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار داشت: در پایتخت 40 نقطه اصلی و آلوده به مواد مخدر وجود دارد که باید هرچه سریعتر پاکسازی شود. عزم دولت برای پاکسازی تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام جدی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه درمان معتادان افزود: فاز یک مرکز نگهداری و درمان معتادان اخوان در شهرستان ملارد در هفته جاری به بهره برداری می رسد و فاز دوم نیز که مخصوص معتادان است تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گفته استاندار تهران، سال گشته 17 هزار معتاد در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند و با توجه به اینکه اقدامات خوبی در محله های فرحزاد، چمران و بابایی انجام شده است باید اقدامات جدی تری در دستور کار قرار گیرد ضمن اینکه 10 هزار کارتن خواب در پایتخت وجود دارد که باید ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه استان تهران دارای گستردگی زیادی است، افزود: با توجه به گستردگی این استان را به شرق و غرب و مرکز در شورای هماهنگی تقسیم کرده ایم تا بهتر بتوان کارها را مدیریت و اقدامات لازم را انجام داد اگرچه برخورد با قاچاقچیان و معتادان باید در دستور کار باشد اما باید به اصل پیشگیری نیز توجه کرد.

هاشمی ادامه داد: 5500 معتاد ولگرد خیابانی در غرب استان تهران دستگیر و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شده است ضمن اینکه 8 مرکز فعال تولید مواد مخدر صنعتی در اسلامشهر و شهریار نیز منهدم شد. در شرق تهران نیز با توجه به این که اتباع خارجی زیادی حضور دارند سال گذشته یک تن و704 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و امسال نیز 666 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه 3406 نفر دستگیر شدند ضمن این که ماموران موفق شدند 6 آشپزخانه تولید شیشه را در این منطقه شناسایی و منهدم کنند.

کد خبر 2157898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha