-
نگهبان: بازی باید دربرگیرنده پیام آموزشی، فرهنگی یا اجتماعی باشد
طراح بازیهای فکری، رومیزی، سرگرمی میگوید بازی باید دارای یک داستان یا مضمون ویژه باشد که آن را از دیگر بازیها متمایز کند. این مفهوم میتواند یک پیام آموزشی، فرهنگی یا اجتماعی باشد.
سایر اخبار
-
نگهبان: بازی باید دربرگیرنده پیام آموزشی، فرهنگی یا اجتماعی باشد
طراح بازیهای فکری، رومیزی، سرگرمی میگوید بازی باید دارای یک داستان یا مضمون ویژه باشد که آن را از دیگر بازیها متمایز کند. این مفهوم میتواند یک پیام آموزشی، فرهنگی یا اجتماعی باشد.
-
راه اندازی قرارگاه تعلیم و تربیت در شهربازی معارفی تهران
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: قرارگاه تعلیم و تربیت شهرداری تهران در شهربازی معارفی شهرری میزبان کودکان و خانوادههای آنهاست.
-
در گفتگو با مهر مطرح شد؛
تغییرات مدیریتی و مشکلات صاحبان ویژندهای حجاب!
سخنگوی تعدادی از صاحبان ویژند حجاب پاساژ دلگشا میگوید رئیس پیشین کارگروه ساماندهی مد و لباس وعده حمایت داده بود اما رئیسهای جدید اینکارگروه میگویند اینوعده مربوط به قبل بوده است.
-
لزوم تدوین قوانین حمایتی برای تقویت صنایع خلاق و فرهنگی
مدیر خانه خلاق میگوید با وجود پیشرفتهایی در برخی حوزهها، صنایع خلاق و فرهنگی در ایران هنوز با چالشهای جدی نظیر عدم وجود قوانین مشخص، کمبود حمایتهای مالی روبهرو هستند.
-
در رویداد هفته ترویج علم؛
کانون پرورش فکری برنده جایزه ترویج علم ایران شد
تندیس و لوح قدردانی بیستوپنجمین دوره جایزه ترویج علم ایران به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسید.
-
خونویی خبر داد؛
طرح ۱۰۰ رویداد در ۱۰۰ کتابخانه در هفته کتاب اجرا میشود
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت اجرای طرح ۱۰۰ رویداد در ۱۰۰ کتابخانه یکی از برنامههای این سازمان در هفته کتاب است.
-
ضرورت هدایت هدفمند کالای فرهنگی نوجوانان توسط والدین
مدیر اندیشکده امید میگوید اگر میخواهیم هدایت هدفمند مصرف کالای فرهنگی را محقق کنیم، در وهله اول باید خودمان مصرف کننده کالای فرهنگی نوجوان باشیم.
-
رحیمی مطرح کرد؛
نیروی انسانی آشنا به پیچیدگیهای محصولات فرهنگی نداریم
یک کارآفرین گفت: قیمتهای سرسامآور اجاره و کمبود نیروی انسانی ماهر و آشنا به پیچیدگیهای محصولات فرهنگی و مخاطبان آن باعث شده که شرایط کار در حوزه صنایع فرهنگی بسیار سخت شود.
-
صالحی مطرح کرد؛
برپایی نمایشگاه صنایع فرهنگی و مقاومت در حمایت از مردم فلسطین است
مدیر نمایشگاه «صنایع فرهنگی، مقاومت و فرهنگ عامه» گفت: ۱۵ تولیدکننده حوزه صنایع فرهنگی در حمایت از مردم مقاومت فلسطین آثار خود را در این نمایشگاه ارائه کردند.
-
توسط کانون پرورش فکری؛
فراخوان طرح ساخت اسباب بازی و بازیهای رایانهای منتشر شد
فراخوان طرح ساخت اسباببازی و بازیهای رایانهای از کتابهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
-
با محوریت کتابخانه و موزه ملی ملک؛
رقابت گروهی طراحی بازی محیطی و رومیزی برگزار میشود
نخستین رقابت گروهی همزمان (ماراتن) طراحی بازی محیطی و رومیزی با عنوان «بازیتن» موزهای متناسب با موضوعات اولویتدار، در کتابخانه و موزه ملک از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ آبان برگزار میشود.
-
توسط موسسه اکو؛
نمایشگاه لباس پاکستان برگزار میشود
نمایشگاه هنری لباس پاکستان امروز پنجشنبه ۱۰ آبان در گالری مؤسسه فرهنگی اکو برگزار می شود.
-
جواهری مطرح کرد؛
مصرف کالای فرهنگی تغذیه روانی نوجوانان است/داستان گویی قدرتمندترین ابزار برای ارتباط با نوجوانان
یک روانشناس می گوید مصرف کالای فرهنگی در واقع نوعی تغذیه روانی است و همانطور که والدین به تغذیه فیزیکی فرزندان خود اهمیت میدهند، باید به تغذیه روانی آنها نیز توجه کنند.
-
توسط بنیاد ملی بازیهای رایانهای؛
شیوهنامه دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر منتشر شد
شیوهنامه شرکت در دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر (Fajr Game Festival ۲۰۲۴) توسط بنیاد ملی بازیهای رایانهای منتشر شد.
-
دافعیان مطرح کرد؛
افغانستان بازار مناسبی برای صادرات صنایع خلاق است
یک تولیدکننده صنایع خلاق گفت: کشور افغانستان به دلیل نزدیکی فرهنگی، بازار مناسبی برای صادرات صنایع خلایق در حوزه پوشاک کودک و نوجوان است.
-
با هدف توانمندسازی نظری افراد؛
دوره طراحی و تولید بازی جدی در ایران برگزار میشود
سومین دوره جامع طراحی و تولید بازیهای جدی با رویکرد شناختی و با همکاری انجمن علوم شناختی ایران و قطب عصب روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.