۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۰۰

بازگشت پولاد گسترش بروجرد به ليگ دسته دوم كشور/ گزینه جدید سرمربی گری

بازگشت پولاد گسترش بروجرد به ليگ دسته دوم كشور/ گزینه جدید سرمربی گری

خرم آباد - خبرگزاری مهر: پس از اينكه تيم فوتسال پولادگسترش بروجرد نتوانست در مرحله‌ پلي‌آف ليگ دسته دوم كشور تيم صعودكننده به ليگ دسته دوم باشد، با رأي فدراسيون فوتبال به عنوان تيم دوم اين مرحله در ليگ دسته دوم كشور ماندني شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه قرار بود در بين چهار تيم حاضر در مرحله‌ پلي‌آف تنها تيم نخست در ليگ دسته دوم باقي بماند اما به دنبال انصراف يكي از تيم‌هاي ليگ دويي و درخواست تيم فوتسال پولادگسترش بروجرد كه در اين مرحله در مكان دوم قرار گرفته بود با نظر كميته فوتسال فدراسيون فوتبال اين تيم نيز به همراه نماينده‌ استان البرز در ليگ دو باقی ماندند.

به اين ترتيب فصل آينده لرستان بازهم در مسابقات ليگ دسته دوم فوتسال كشور نماينده خواهد داشت.

مديرعامل باشگاه پولادگسترش بروجرد در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: خوشحالم كه اين فصل نيز مي‌توانيم با حضور در ليگ دسته دوم از نام و اعتبار فوتسال لرستان دفاع كنيم.

كمال‌الدين حسيني با دعوت از تمامي فوتساليست‌هاي لرستاني براي حضور در تمرينات پولادگسترش و پيوستن به اين تيم گفت: ما ظرفيت جذب چند بازيكن را داريم و اميدواريم علاقمندان لرستاني به تيم ما ملحق شوند.

وي همچنين به مذاكره با چند مربي سطح بالا براي واگذاري سكان هدايت تيم در مسابقات ليگ دسته دوم خبر داد و عنوان كرد: سعيد محمودي سرمربي فصل گذشته‌ كاشان جدي‌ترين گزينه‌ي ماست كه سابقه‌ي صعود به ليگ دسته اول با اختلاف 20 امتيازي را همراه با تيم كاشان در كارنامه دارد.

حسيني گفت: فوتساليست‌هاي لرستاني مي‌توانند با تماس با شماره‌ 09161621171در تمرينات آماده‌سازي حضور پيدا كنند.

کد خبر 2004493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha