۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۶

ابوترابی فرد:

فردی انتخاب شود که وفادار به نظام و بازوی رهبری باشد/ مدیریت مبتنی بر علم و اخلاق برای اداره کشور

فردی انتخاب شود که وفادار به نظام و بازوی رهبری باشد/ مدیریت مبتنی بر علم و اخلاق برای اداره کشور

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، اقتدار نظام را به نمایش بگذاریم و در این راه بهترین فرد را که وفادار به اسلام و نظام، بازوی رهبری و خدمتگذار مردم باشد انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در مراسم سی و چهارمین مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی دانش‌آموزان شمال استان فارس در سخنانی با توصیه دانش آموزان به توجه به معارف قرآن کریم و سرلوحه قرار دادن این کتاب آسمانی در زندگی فردی، گفت: باید به راهبردهای این کتاب آسمانی که رمز عزت مسلمین است توجه شود. در این زمینه حفظ نهاد خانواده، رعایت حجاب اسلامی و تحصیل علم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین بر اعمال مدیریت مبتنی بر علم و اخلاق برای اداره کشور تاکید کرد و افزود: این روش می تواند در کوتاه‌ترین زمان کشور را به اوج رسانده و تبدیل به قدرت اقتصادی برتر نماید.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه از روستای شهید آباد شهر قادر آباد که هر خانواده آن حداقل یک شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بازدید کرد. روستای شهیدآباد دارای 46 شهید می باشد که در میان خانوار 84 نفره آن در زمان انقلاب خانواده‌هایی با 4 و 3 شهید به چشم می خورد.

ابوترابی در جمع مردم این روستا، شهید آباد را به عنوان نگین ایران معرفی و اظهار کرد: این روستا مشعل فروزان کشور است و خداوند در سایه ایثارهای اهالی این روستا برکت خود را به کشور نازل کرده است.

نماینده قزوین در مجلس در ادامه با حضور در جمع مردم با مشکلات مردم این روستا آشنا شد و بر حل سریع آنها تاکید کرد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در مسجد حضرت ولی عصر صفا شهر، با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: امسال باید با یک حرکت قدرتمند، تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم که این کار با راهپیمایی 22 بهمن 91 کلید خورد و ملت ایران نشان داد که قصد دارد نظام سلطه را به زانو درآورد.

وی ادامه داد: باید با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، اقتدار نظام را به نمایش بگذاریم و در این راه بهترین فرد را که وفادار به اسلام و نظام، بازوی رهبری و خدمتگذار مردم باشد را انتخاب کرد.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد در پایان سفر به استان فارس با امام جمعه آباده دیدار و گفتگو کرد.

 

کد خبر 2030884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha