۲۵ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۲۶

"ملکه" به گروه سینمایی استقلال می‌رود

"ملکه" به گروه سینمایی استقلال می‌رود

جانشین تولید فیلم سینمایی "ملکه" از اکران این فیلم پس از "تهران 1500" در گروه سینمایی استقلال خبر داد.

حامد حسینی جانشین تولید فیلم سینمایی "ملکه" در توضیح جزئیات اکران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: بنیاد سینمایی فارابی در توافقی با شرکت فدک فیلم پخش "ملکه" را به سعید سعدی سپرده و قرارست پس از پایان اکران فیلم "تهران 1500" در گروه سینما استقلال نمایش داده شود.

وی در ادامه افزود: قرارداد اکران این فیلم در گروه سینمایی استقلال بسته شده و تیزر و پوستر آن هم برای اکران عمومی آماده شده است.

حسینی درباره موفقیت این فیلم در اکران عمومی گفت: فیلم سینمایی "ملکه" به گفته کارشناسان از جمله فیلم‌هایی است که قشر روشنفکر جامعه با آن ارتباط برقرار می‌کند و نگاه متفاوتی به جنگ دارد.

جانشین تولید فیلم سینمایی"ملکه" افزود: به اعتقاد من نگاه متفاوت داشتن به یک موضوع مشترک، ناخواسته مخاطب‌های جدیدی را که دور از این فضاها هستند به خود جذب می‌کند و فیلم "ملکه" هم از این تفاوت دیدگاه برخوردارست.

وی در پایان در پاسخ به این که پیش از این قرار بود بخشی از فروش این فیلم به زلزله‌زدگان استان آذربایجان اختصاص یابد آیا در اکران پیش‌رو هنوز این تصمیم پابرجاست؟ گفت: سرمایه‌گذار این فیلم فارابی است و تصمیم نهایی را فارابی می‌گیرد اما ما دوست داریم به زلزله‌زدگان به‌ویژه زلزله‌زدگان بوشهر کمک کنیم و درصدی از فروش فیلم را به این امر اختصاص دهیم.

فیلم سینمایی"ملکه" به کارگردانی محمد باشه‌آهنگر پیش از این قرار بود عید فطر سال 91 اکران شود. پس از لغو این تاریخ، اکران فیلم به آذرماه موکول شد. به دلایل حواشی که در اکران فیلم "من مادر هستم" پیش آمد سرمایه‌گذار از اکران این فیلم در آن زمان انصراف داد. همچنین قرار شده بود بخشی از درآمد این فیلم در گیشه به زلزله‌زدگان آذربایجان اختصاص داده شود.

کد خبر 2031574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha