۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱

اکران "خرس" منوط به تصمیم شمقدری/ فیلم کمال تبریزی هنوز مجوز ندارد

اکران "خرس" منوط به تصمیم شمقدری/ فیلم کمال تبریزی هنوز مجوز ندارد

تهیه‌کننده فیلم "خرس" عنوان کرد که اکران عمومی این اثر سینمایی منوط به تصمیم رئیس سازمان سینمایی است.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده "خرس" درباره سرنوشت اکران این فیلم در ایران به خبرنگار مهر گفت: ما پیش از این اصلاحاتی را روی فیلم اعمال کردیم ولی باید "خرس" دوباره توسط شمقدری دیده شود تا تصمیم نهایی درباره اکران این اثر سینمایی گرفته شود. ما علاقمندیم فیلم تا قبل از انتخابات اکران عمومی شود اما امیدی به این موضوع ندارم.

وی همچنین از صدرو پروانه ساخت "ملبورن" خبر داد و افزود: پروانه ساخت این فیلم به کارگردانی نیما جاویدی در پایان سال گذشته صادر شد. این فیلم در ژانر اجتماعی است هم اکنون مشغول جذب سرمایه برای آغاز ساخت آن هستیم.

این تهیه‌کننده درباره دیگر اثری که قصد تولید آن را داشت توضیح داد: درباره پروژه "قبر دو طبقه" به کارگردانی کمال تبریزی هم هنوز هیچ خبر جدیدی نداریم و مجوز آن صادر نشده است. 

"خرس" به کارگردانی خسرو معصومی داستان مرد رزمنده‌ای است که پس از سال‌ها اسارت در هنگام بازگشت به منزل با ازدواج همسرش روبه‌رو می‌شود. پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، علی اوسیوند، ناصر آقایی و مائده طهماسبی از جمله بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره فیلم شانگهای برگزیده شده است.

 

کد خبر 2033094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha