۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۱۹

فرامرز قریبیان در تلاش گرفتن پروانه نمایش "گناهکاران"

فرامرز قریبیان در تلاش گرفتن پروانه نمایش "گناهکاران"

فرامرز قریبیان کارگردان "گناهکاران" از تلاش برای گرفتن پروانه نمایش و اکران عمومی این فیلم در عید فطر خبر داد.

فرامرز قریبیان در گفتگویی با خبرنگار مهر درباره وضعیت اکران جدیدترین فیلم‌اش که در جشنواره سی و یکم فیلم فجر هم به نمایش درآمد، گفت: پخش این فیلم بر عهده فیلمیران است اما در حال حاضر منتظر پروانه نمایش هستیم.

به گقته وی، پس از اخد این مجوز تلاش می‌‌شود که "گناهکاران" برای عید فطر اکران عمومی شود.

داستان فیلم درباره یک پلیس کهنه‌کار و مواجهه آن با پلیسی جوان است که اتفاقا عاشق دختر وی نیز هست ولی این عشق به سرانجام نرسیده و حال با وقوع یک قتل این آدم‌ها دوباره سر راه همدیگر قرار مي‌گیرند.

فیلمنامه‌ این اثر پلیسی را سام قریبیان، پسر فرامرز قریبیان نوشته است. او "گناهکاران" را در سال ۲۰۰۶ میلادی در خارج از ایران برای یک فیلم خارجی نوشته بود ولی پس از بازگشت به ایران آن‌را به نسخه فارسی تبدیل و بازنویسی کرد.

همایون ارشادی، محسن افشانی، هومن برق‌نورد، کوروش تهامی، رامبد جوان، سیاوش چراغی‌پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، قطب‌الدین صادقی، شقایق فراهانی، فرامرز قریبیان، مهتاج نجومی، محمد متوسلانی و نسرین مقانلو از بازیگران این فیلم هستند.

"گناهکاران" در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. رامبد جوان جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از این رویداد دریافت کرد.

کد خبر 2033767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha