۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۱۳

"آینه شمعدون" در انتظار بازگشت عطاران از آمریکا

"آینه شمعدون" در انتظار بازگشت عطاران از آمریکا

فیلم سینمایی "آینه شمعدون" برای پایان فیلمبرداری در انتظار بازگشت رضا عطاران از آمریکا است.

محمد کمالی‌پور، تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که بخشی از تصویربرداری فیلم "آینه شمعدون" به کارگردانی بهرام بهرامیان به بعد از بازگشت رضا عطاران یکی از بازیگران اصلی این فیلم از آمریکا موکول شده است، گفت: عطاران تا پایان این هفته به ایران بازمی گردد و امیدوارم تا پایان اردیبهشت ماه فیلمبرداری این فیلم دوباره آغاز شود.

وی در پاسخ به این که تمامی بازیگرانی که قرار بود در این فیلم بازی کنند دوباره با گروه همکاری خواهند کرد یا خیر؟ توضیح داد: البته. بازیگران فیلم آماده حضور در این فیلم سینمایی هستند. قرار بود ادامه فیلمبرداری این فیلم در طول نوروز انجام شود اما به دلیل آن که اکثر بازیگران در سریال‌های مختلف نوروزی حضور داشتند، فیلمبرداری به تعویق افتاد.

فیلمبرداری "آینه شمعدون" اواخر آبان ‌ماه سال 91، در شرایطی که حدودا 25 درصد کار فیلمبرداری شده بود، به دستور سازمان سینمایی برای بررسی مجدد فیلمنامه متوقف شد.

داستان "آینه شمعدون" درباره زن و شوهری به نام ضیاء و سوری است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. ضیاء در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می‌شود که اهالی محل به کمک آن‌ها آمده و هر کدام تکه‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌دهند.

رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، مهران احمدی، پانته آ بهرام، شبنم مقدمی، لیلا بلوکات، آهو خردمند، مهتاب کرامتی، مهدی فقیه، برزو ارجمند، اسماعیل سلطانیان، فتانه ملک محمدی و امین ایمانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کد خبر 2038956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha