۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۰۶

یک نماینده مجلس :

دور چهارم سفرهای استانی تبلیغات انتخاباتی است/ هنوز مصوبات دور اول اجرا نشده است

دور چهارم سفرهای استانی تبلیغات انتخاباتی است/ هنوز مصوبات دور اول اجرا نشده است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آغاز دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور، از لاریجانی خواست با تشکیل جلسه فوق العاده از مسئولان دولتی بخواهند راهکارهای خود را برای کاهش قیمت کالاهای اساسی مردم در مجلس ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در ابتدای جلسه روز چهارشنبه نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اخطار قانون  اساسی از آغاز دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور انتقاد کرد.

قاضی پور اظهار داشت: رئیس جمهور به جای سفرهای زاید خارجی و سفرهای استانی دور چهارم که هنوز مصوبات سفرهای دور اول و دوم و به خصوص سفر دور سوم اجرا نشده است، مشکلات مردم را حل کنند.

وی ادامه داد: سفرهای استانی دور چهارم رئیس جمهور معنایی جز تبلیغات انتخاباتی برای برخی افراد خاص ندارد.

قاضی پور با تاکید بر اینکه وظیفه دولت تامین نیازهای اساسی مردم است از رئیس مجلس خواست دستور تشکیل جلسه فوق العاده با حضور مسئولین دولتی را بدهند.

وی ادامه داد: با تشکیل جلسه فوق العاده در محضر نمایندگان ملت مسئولان راهکارهای لازم برای پایین آوردن قیمت هر قلم کالاهای اساسی شامل گوشت، برنج، روغن، قند و شکر را ارایه دهند.

بر اساس این گزارش رئیس جمهور دور چهارم سفرهای استانی خود را در پایان دولت دهم با سفر به استان سمنان و خوزستان آغاز کرده است.

 

کد خبر 2039576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha