۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵

آیت الله علم الهدی:

دفاع از ستون ولایت و رهبری ضروری است

دفاع از ستون ولایت و رهبری ضروری است

مشهد - خبرگزاری مهر: امام جمعه مشهد گفت: ما در جبهه جنگ با دشمنان خدا هستیم و در این جبهه هدف درجه اول دشمن ستون خیمه نظام است و باید با همه قدرت از ستون ولایت و رهبری دفاع کنیم و این امر ضروری و واجب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد علم الهدی در نماز باشکوه این هفته که در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امسال دشمنان فتنه را قبل از انتخابات شروع کرده اند و برخی آگاهانه و یا برخی بدون آگاهی سعی می کنند صلابت رهبری را از بین ببرند و صلابت زدایی کنند.

امام جمعه مشهد افزود: مقام معظم رهبری یک چهره انقلابی بوده است که قبل از انقلاب در کنار امام خمینی(ره) در همه عرصه ها و مبارزات حضور داشته اند، بعد از انقلاب نیز ایشان در عرصه مدیریتی فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: اینکه برخی بخواهند برای مبدا حضور مقام معظم رهبری در عرصه های انقلاب، تاریخ درست کنند این صلابت زدایی است.

وی تصریح کرد: ما باید اینها را در نماز جمعه بگوییم و این درست نیست که برخی در گوشه و کنار بنشینند و بگویند تملق می کنید.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: این تملق نیست، بلکه تبیین ولایت یک فردی است که مردانه و قدرتمند در برابر دشمنان اسلام ایستاده و مردم نیز پای این ستون خیمه ایستاده اند، ایشان با کمال قدرت این خیمه را مدیریت می کنند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: تبیین این مسائل درب فتنه را خواهد بست و مردم را در سنگر دین نگه خواهد داشت.

وی با اشاره به هفته خدمت به امام هشتم(ع) اظهار کرد: خدام شکر گذار هستند که یک سال خدمتگزار امام رئوف بوده اند.

امام جمعه مشهد افزود: هفته شکرگذاری از دو جهت مهم است اول اینکه خدام شکرگذار هستند که یکسال از عمرشان به عنوان خدمتگزار در خانه امام رضا گذاشتند و دوم اینکه ما باید هم تشکر کنیم از خدمت صادقانه و مدیریت این مجموعه که باعث افتخار آفرینی پایتخت معنوی ایران شده است.

آیت الله علم الهدی گفت: امروز گستره اماکن آستانقدس 14 برابر گستره قبل از انقلاب است این نمایش قدرت مدیریت یک عالم روحانی در عرصه های فرهنگی در این مکان مقدس است.

وی افزود: عده ای می گویند گفتن این حرف ها و تعریف از فعالیت های انجام شده در آستان قدس تملق است اما خطبه های نماز جمعه جای این کار نیست که بنده بخواهم انجام دهم، لذا من طلبه 70 ساله برای چه چیزی می خواهم تملق کنم این وظیفه شرعی و دینی ما است که خدمات یک عالم روحانی که روزی 12 ساعت فعالیت می کند را بیان کنم.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: در زمان شاه فقط 4 میلیارد تومان برای عیاشی درباریان از وجوهات آستان قدس برداشته می شد اما در حال حاضر این وجوهات صرف فعالیت های فرهنگی، ساخت دانشگاه و پژوهشگاههای علمی، دینی و آموزشی می شود.

کد خبر 2041080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha