۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۳۰

اکران زودهنگام "ملکه" عوامل را غافلگیر کرد

اکران زودهنگام "ملکه" عوامل را غافلگیر کرد

سعید سعدی پخش‌کننده فیلم "ملکه" با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی یک هفته زودتر از تصور عوامل اثر اکران می‌شود از تلاش برای دیده شدن فیلم با تبلیغات مناسب خبر داد.

سعید سعدی مدیر دفتر نسیم صبا که پخش فیلم سینمایی "ملکه" را بر عهده دارد درباره اکران این اثر به خبرنگار مهر گفت:  فیلم سینمایی" ملکه" از چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه جایگزین فیلم سینمایی "تهران 1500" خواهد شد. به دلیل اینکه کف فروش" تهران 1500" پایین آمده شورای صنفی با اکران بیشتر این فیلم موافقت نکرده است بنابراین "ملکه" یک هفته زودتر جایگزین این فیلم سینمایی می‌شود.

وی ادامه داد: تا پیش از این ما تصور می‌کردیم قرارست "ملکه" چهارشنبه هفته آینده یعنی 18 اردیبهشت ماه اکران شود اما مطلع شدیم که فیلم را باید یک هفته زودتر اکران کنیم. تلاش می‌کنیم در این فرصت کم تبلیغات مناسبی برای دیده شدن فیلم انجام دهیم.

سعدی در پایان عنوان کرد: تیزرهای تلویزیونی "ملکه" نیز از سه‌شنبه از تلویزیون پخش خواهند شد. از روز چهارشنبه و همزمان با اکران فیلم نیز بیلبوردهای شهری نصب می شوند. امیدوارم فیلم سینمایی"ملکه" فروش موفقیت‌آمیزی داشته باشد و مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند.

"ملکه" فیلمی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی مرحوم ابوالقاسم حسینی است و داستان یک دیده‌بان در پالایشگاه نفت آبادان در زمان جنگ تحمیلی را روایت می کند. میلاد کی مرام، مصطفی زمانی، حمیدرضا آذرنگ، همایون ارشادی، مهدی سلطانی، مالک حدپور سراج و... بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

"ملکه" توانست در جشنواره سی ام فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین موسیقی برای حسین علیزاده، سیمرغ بلورین بهترین طراحی و صحنه و لباس برای عباس بلوندی و دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای برای حسین ایزدی را از آن خود کند.

کد خبر 2043398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha