۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۶

مدیرعامل خانه کتاب خبر داد:

شارژ 60 هزار تومانی کارت حدود 2100 نفر از اهل قلم

شارژ 60 هزار تومانی کارت حدود 2100 نفر از اهل قلم

مدیرعامل موسسه خانه کتاب از شارژ 60 هزار تومانی کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب 2094 نفر از اهالی قلم خبر داد.

علی شجاعی صائین، مدیرعامل موسسه خانه کتاب در این باره به خبرنگار مهر گفت: با مساعدت و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب 2094 نفر از اهالی قلم هر یک به میزان 60 هزار تومان شارژ شد.

وی در پاسخ به این نکته که پیش‌تر اعلام شده بود این کارت‌ها با توجه به تعداد عناوین کتاب‌های اهل قلم و کسب عناوین برتر در جوایزی مانند کتاب سال و کتاب فصل از سوی آنها، به تناوب از 50 تا 150 هزار تومان شارژ می‌شود، یادآور شد: اعتباری که اختصاص یافته بود، همین مقدار بود.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب در پاسخ به این سئوال که آیا این کارت‌ها اهالی قلم عضو انجمن نوینسدگان کودک و نوجوان را نیز شامل می‌شود؟ اضافه کرد: کارت‌های شارژ شده، کارت‌هایی است که موسسه خانه کتاب برای اهالی قلم صادر کرده و هر کس در این لیست بوده، کارتش شارژ شده است.

به گفته شجاعی صائین، 1955 نفر از افراد یادشده، کسانی هستند که پیشتر دارای کارت اهل قلم بوده‌اند که بر این تعداد 139 نفر هم که به تازگی کارت اهل قلم برایشان صادر شده، افزوده شده و همه این کارت‌ها به مقدار یادشده شارژ شده است.

وی همچنین گفت: کارهای بانکی مربوط به شارژ این کارت‌ها تا آخر وقت امروز دوشنبه انجام می‌شود و این تعداد از اهالی قلم می‌توانند از سه‌شنبه ـ روز ششم نمایشگاه کتاب تهران ـ نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

کد خبر 2046302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha