۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۳۵

چاپ کتابهای جدیدالتالیف سوم و اول متوسطه اول/ آموزش ضمن خدمت 130 هزار معلم در تابستان

چاپ کتابهای جدیدالتالیف سوم و اول متوسطه اول/ آموزش ضمن خدمت 130 هزار معلم در تابستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با اعلام اینکه کتابهای جدید التالیف پایه های اول متوسطه اول و سوم ابتدایی به مرحله چاپ رسیده است، از آموزش ضمن خدمت 130 هزار معلم پایه های سوم و اول متوسطه اول در تابستان خبر داد.

ابراهیم سحرخیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: محتوای کتابهای پایه سوم ابتدایی و اول متوسطه اول تدوین شده است و در حال حاضر تعدادی از کتابهای این دو مقطع چاپ شده است و تعدادی نیز در مرحله چاپ است.

وی افزود: تغییر محتوای کتاب های درسی این دو پایه با توجه به تصویب برنامه درسی ملی منطبق با این برنامه است.

سحرخیز همچنین از آموزش ضمن خدمت معلمان پایه های اول متوسطه اول و سوم ابتدایی خبر داد و گفت: آموزش فرهنگیان در قالب آموزش ضمن خدمت همزمان با فصل تابستان آغاز می شود و پیش بینی می کنیم که بیش از 130 هزار دبیر و آموزگار باید آموزش های لازم را ببینند.

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش، با توجه به اینکه در پایه اول متوسطه اول تعداد معلمان بیشتر است و هر معلم در رشته تخصصی خود تدریس می کند، آموزشهای ضمن خدمت آنها در فصل تابستان از تنوع برخوردار است اما از سوی دیگر مشکلات هماهنگی نیز وجود دارد که باید تدابیر لازم در این حوزه اندیشیده شود.

سحرخیز تصریح کرد: با توجه به اجرای نظام جدید آموزشی در مدارس، برای سال تحصیلی 93-92 پایه دوم متوسطه اول را به صورت موقت حذف می شود و در سال تحصیلی 94-93 پایه سوم متوسطه اول حذف خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه عنوان راهنمایی از مدارس حذف می‌شود، تصریح کرد: برای نامگذاری تابلوهای مدارس متوسطه اول از مدیران استانی خواسته ایم تا پیشنهادهای خود را در این زمینه به معاونت ارسال کنند. نامگذاری باید بگونه ای باشد تا عموم مردم مشکلی در نام بردن آن نداشته باشند.

 

کد خبر 2058797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha