۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۴

دیدگاه‌ آذریزدی در حوزه ادبیات کودک بررسی می‌شود

دیدگاه‌ آذریزدی در حوزه ادبیات کودک بررسی می‌شود

همزمان با شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان، دیدگاه‌های مهدی آذریزدی در حوزه ادبیات کودک در ویژه‌برنامه‌ای مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله شکرانه، نویسنده و مسئول دبیرخانه دایمی بنیاد آذر یزدی در این باره گفت: این ویژه برنامه برای آشنایی بیشتر جامعه با فعالیت‌های دبیرخانه دایمی بنیاد برگزار خواهد شد.

وی بیان شرح مختصری از زندگی آذر یزدی، بررسی برخی چالش‌های ادبیات کودک و نوجوان و نگاهی به انتقادهایی که آذریزدی به این حوزه داشته را از دیگر اهداف این ویژه برنامه عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا چشم‌اندازی ترسیم کنیم که در آینده فعالیت‌هایی را که در مورد ویژگی‌های شخصیتی، دیدگاه‌ها و آثار این نویسنده کودک و نوجوان می‌توان انجام داد، بررسی کنیم.

در بخش جنبی شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان نمایشگاهی از کتاب‌های مهدی آذریزدی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته تا کودکان و نوجوانان علاقه‌مند با جنبه‌های مختلف شخصیتی و آثار این نویسنده صاحب‌نام حوزه کودک بیشتر آشنا شوند.

برنامه‌های مربوط به شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان از 15 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران آغاز و تا 18 تیر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2091888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha