۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۱۴

آملازاه خبرداد:

مرگ یک نفر در آغاجاری به علت انفجار خط لوله انتقال گاز

مرگ یک نفر در آغاجاری به علت انفجار خط لوله انتقال گاز

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان از مرگ یک نفر و زخمی شدن دو نفر بر اثر انفجار خط لوله انتقال گاز در شهرستان آغاجاری خبرداد.

محمدرضا آملازاده درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه بیل میکانیکی متعلق به یک شرکت عمرانی در منطقه ای بین شهر آغاجاری و میانکوه در استان خوزستان که جزوه مناطق نفتی به شمار می روند در حال فعالیت بود که ناگهانی بیل آن با یک خط لوله انتقال گاز اصابت می کند.

وی افزود: بر اثر این برخورد، خط لوله منفجر می شود و راننده بیل میکانیکی در دم جان خود را از دست می دهد و دو نفر از افرادی که در همان حوالی بودند نیز زخمی می شوند.

آملا زاده عنوان کرد: خوشبختانه آتش سوزی به سرعت مهار شده ولی منطقه آلوده شده است و بررسی دقیق تر و جدی تر این حادثه هنوز به صورت کامل آغاز نشده است.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان عنوان کرد: هنوز عملیات وصل و به جریان افتادن گاز در خط لوله آغاز نشده و به زمان بیشتری نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، آغاجاری شهری است در استان خوزستان و از توابع شهرستان آغاجاری است. آغاجاری یا آغاجری از مناطق نفتخیز اما محروم ایران به شمار می رود. جمعیت آن بیش از 13 هزار نفر است.

همچنین میانکوه شهری است در نزدیکی آغذجاری که گروه بیشتری از مردم آن، کارکنان شرکت ملی گاز ایران هستند. آب و هوای میانکوه بیشتر سال گرم است و بسیار کم هوا سرد می شود.

از دیگر ویژگیهای میانکوه می توان به وجود دو شرکت مهم  (پالایش گاز بیدبلند و شرکت منطقه یک عملیات انتقال گاز ) در حوزه فعالیتهای نفت و گاز اشاره کرد.

کد خبر 2108084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha