۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۳۴

عثمانی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

نجفی اجازه ندهد که آموزش و پرورش سیاسی و باندی شود

نجفی اجازه ندهد که آموزش و پرورش سیاسی و باندی شود

نماینده موافق وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خواهش می کنم از آقای نجفی همانطور که همان موقع اجازه نداد آموزش و پرورش سیاسی شود الان هم نگذارد آموزش و پرورش باندی شود، گفت: آموزش و پرورش خون و رگ و پیکر این نظام است کمک کنید نجفی با رای بالا انتخاب شود تا این کشتی شکسته آموزش و پرورش ترمیم پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدقسیم عثمانی نماینده موافق محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در حمایت از وی گفت: فتنه جدیدی در راه است، فتنه جدید این است که می‌خواهند مجلس را در مقابل اراده ملت قرار دهند ولی مجلس عاقل و اعتدال گرا مطمئنا در این راه گام نخواهد گذاشت و با رای مردم همراهی خواهد کرد.

وی ادامه داد: یقینا هر کس جزو جریان فتنه بوده نه آقای روحانی که مورد تایید مقام معظم رهبری است در کابینه می آورند نه در مجلس به او رای می‌دهند، لذا بحث هایی که در مورد فتنه است بحث هایی است که می خواهد شکاف ایجاد کند که قطعا اتفاق نخواهد افتاد.

عثمانی به اهمیت جایگاه وزارت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: بذر فرهنگ و مدنیت در آموزش و پرورش کاشته می شود دانش آموزان در تحصیل مسیر آینده را طی می کنند، دانشجویان موفق امروز همان دانش آموزان دیروز هستند، به طور یقین محصول عرضه شده در آموزش و پرورش مواد اولیه دانشگاه ها است.

این نماینده موافق وزیر آموزش و پرورش به سخنانی از امام راحل اشاره کرد و گفت: امام(ره) فرموده‌اند دانشگاه کارخانه آدم‌سازی است و ورودی آن آموزش و پرورش است اگر آموزش و پرورش اصلاح شود جامعه اصلاح می شود بیشتر بزهکاران کسانی هستند که در آموزش و پرورش در هنگام تحصیل مورد بی مهری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ما در مورد وضعیت وزارتخانه ای و وزیری صحبت می کنیم که بخواهد و بتواند شان نظام جمهوری اسلامی را حفظ کند و برای این کار اول اینکه دولت و مجلس نه در شعار بلکه در عمل اهمیت آموزش و پرورش را درک کند. آموزش و پرورش از ساختن سد و انرژی هسته ای مهمتر است.اگر ما نسل فردا را امروز بسازیم می‌توانیم در آینده خبرگانی به جای دکتر روحانی‌ها و لاریجانی‌ها و احمدی‌نژادها برای مدیریت کلان پرورش دهیم.

عثمانی با بیان اینکه دولت و مجلس باید اهمیت آموزش و پرورش را بدانند، افزود: مدیریت آموزش و پرورش باید مدیریت کارآمد، برنامه ای و آینده نگر باشد. در مورد آموزش و پرورش فقط وضع موجود را نبینیم کار آموزش و پرورش کار زیربنایی است اگر رضایتمندی در بین قاطبه فرهنگی وجود دارد بخاطر کار 10 یا 15 سال قبل آقای نجفی است. قطعا کارهایی که ایشان انجام خواهند داد در آینده خود را نشان می دهد.

این نماینده موافق کابینه دولت روحانی به اهمیت پرورش معلم و نگهداری آن اشاره کرد و گفت: آقای نجفی در برنامه هایش در مورد اینکه چه کسی معلم شود و هم اینکه معلم را چگونه باید حفظ کرد، برنامه های ویژه ای دارد، من از مخالفین ایشان تعجب کردم در صورتیکه همه نقاط قوت دکتر نجفی به عنوان نقاط ابهام اعلام شد.

عثمانی تصریح کرد: نمایندگانی که در مورد معیشت معلمان صحبت می کنند چرا در 7-8 سال گذشته صحبت نکردند همین یکسال قبل معلمان بیشترین فشار را بخاطر تورم متحمل شدند ولی نمایندگان هیچ صحبتی نکردند تنها وزیری که بعد از شهید رجایی جایگاه بالایی دارد کسی نیست جز دکتر نجفی، صدها پیامک به من داده شده تا از آقای نجفی حمایت کنیم نه بخاطر نجفی بودن بلکه بخاطر کشور و بخاطر جایگاه بلند معلمین حمایت از آقای نجفی را وظیفه خود می دانم.

وی با بیان اینکه عملکرد نجفی بر اساس شاخص و نه شعار قابل مقایسه با دوره های گذشته نیست، افزود: برادر من دوست عزیز و همکاران گرامی، خواهران گرامی اگر به معیشت معلم نرسیم نمی‌توانیم ببینیم که معلمین جانفشانی می کنند معلمی که دغدغه بچه خود را دارد نمی تواند دغدغه بچه ما را داشته باشد لذا کمک کنیم بحث های حاشیه ای و سیاسی شکل نگیرد.

این نماینده موافق نجفی ادامه داد: خواهش می کنم از آقای نجفی همانطور که همان موقع اجازه نداد آموزش و پرورش سیاسی شود الان هم نگذارد آموزش و پرورش باندی شود آموزش و پرورش خون و رگ و پیکر این نظام است کمک کنید نجفی با رای بالا انتخاب شود تا این کشتی شکسته آموزش و پرورش ترمیم پیدا کند.

 

کد خبر 2114398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha