۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۵۱

زارعی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

نجفی وزیر خادم القرآن بود/ فعالیت نجفی در ستاد کروبی یک اتهام است

نجفی وزیر خادم القرآن بود/ فعالیت نجفی در ستاد کروبی یک اتهام است

نماینده مردم کهگيلويه و بوير احمد، دنا گفت: نجفی در ستاد کروبی نقشی نداشته و این یک اتهام است ، اکنون که ملت به اين دولت چشم دوخته‌اند و فضاي مجلس را رصد مي‌کنند حق بر اين بوده که با سرعت و همکاري و تعامل راي گيري اتفاق بيفتد و هر چه سريعتر دولت تشکيل شود.

غلام محمد زارعی مردم کهگيلويه و بوير احمد، دنا در موافقت با محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اشاره به سابقه نجفی در حوزه آموزش و پرورش گفت: وی 27 سال در سمتهای بالابه عنوان معاون رئیس جمهور خدمت کرده و کارنامه او مشهود از تلاش و خدمت صادقانه است. در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش مقطع درخشان و نورانی و به یاد ماندنی است. جامعه خدمتگزار فرهنگیان با حمایت از دکتر نجفی سابقه درخشان ایشان را یادآور شدند.

زارعی ادامه داد: من به عنوان موافق از سوي تمامي فرهنگيان از آقاي نجفي حمايت مي‌کنم چرا که بنده موجي از نشاط و بذر را در جامعه فرهنگيان در دروه وزارت وي ديدم و لازم است اين استقبال و همراهي را از نجفي توسط فرهنگيان عزيز تبريک عرض کنم.

وی افزود: دوران خدمت 9 ساله نجفی در آموزش و پرورش به تایید اکثر فرهنگیان دوران درخشانی است. توجه به مسائل تربیتی از ویژگیهای این دوره است برنامه های قرآنی در این دوره شکوفا شد و در آموزش و پرورش به عنوان وزیر خادم القرآن معرفی شدند.

نماینده مردم کهکيلويه و بوير احمد، دنا با اشاره به اینکه توجه به مسائل معیشتی و منزلتی فرهنگیان،گنجاندن برنامه‌هاي نماز در مدارس، از خاطرات شيرين فرهنگيان بوده که معطوف به دوره وزارت نجفي است،اظهار داشت:توسعه مراکز فني و حرفه‌آي در مناطق محروم با رشد 18 برابري و افزايش سطح علمي معلمان، افزايش اقدامات رفاهي، افزايش 206 درصدي درمانگاه‌هاي ويژه فرهنگيان و ايجاد صندوق ذخيره فرهنگيان از مهمترين اقدامات وي در دوره وزارت آموزش وپرورش بود که توانست عدالت آموزشي را ايجاد کند.

وی گفت : تصويب قانون شوراهاي آموزش و پرورش از شاهکار مديريتي نجفي است.

زارعی با تاکید بر اینکه نجفی در ستاد کروبی هیج نقشی نداشته است اظهار داشت: نجفی حتي نقش تعديل کننده در احساسات انتخاباتي نيز داشته و بسيار از مواضع تند افراد ناپخته را کاسته و مشکلات جدي با تدبير او متوقف شد.

نماینده مردم کهگيلويه و بوير احمد، دنا افزود: آقای نجفی در ستاد کروبی نقشی نداشته  و این یک اتهام است. اکنون که ملت به اين دولت چشم دوخته‌اند و فضاي مجلس را رصد مي‌کنند حق بر اين بوده که با سرعت و همکاري و تعامل راي گيري اتفاق بيفتد و اين پيشنهاد برزخي برداشته شود تا هر چه سريعتر دولت تشکيل شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از همه همکاران درخواست می کنم از نگاه های سیاسی پرهیز کنند. مردم به روحاني راي دادند و اگر به فرد ديگر راي مي‌دادند رئيس جمهور نيز افراد ديگري را براي کابينه معرفي مي‌کرد، آيا در ان شرايط باز هم مخالفت مي‌کردند؟ پس بايد اين حق را به کابينه داده و با انصاف برخورد کنيم.

کد خبر 2114409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha