۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۵۷

رتبه های زیر 100 کنکور سراسری در سمنان تجلیل شدند/شاهرود با 8 رتبه در صدر

رتبه های زیر 100 کنکور سراسری در سمنان تجلیل شدند/شاهرود با 8 رتبه در صدر

سمنان - خبرگزاری مهر: 15 نفر از داوطلبان استان سمنان که رتبه زير 100 را در كنكور سراسري سال 92 کسب کرده بودند طی مراسمی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از رتبه های برتر كنكور سراسري سال 92 در محل این اداره کل، با بیان اینکه كليد فتح موفقيت ها و رسيدن به قله هاي سعادت در آموزش و پرورش است، گفت: معلمان نيز در اين عرصه كليدار آموزش و پرورش هستند و نقطه عطف ترسيم آينده فرزندان اين مرز و بوم توسط معلمان رقم مي خورد.

محمد بنائیان سفید اين موفقيت را حاصل تلاش و همت دبيران دوره هاي مختلف تحصيلي، مديران، آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، دانش آموزان و والدين آنان دانست و از آنان قدر داني كرد.

وی تصريح كرد: خلاقيت هايي كه در ذهن داريد بايد به صورت مهارت در آوريد و دانش را تبديل به علم و آنرا تبديل به توليد کنید.

مدیر کل آموزش وپرورش استان سمنان افزود: 15 نفر از دانش آموزان استان سمنان امسال رتبه هاي زير ۱۰۰ كنكور سراسري را به خود اختصاص داده اند كه نسبت به سال قبل ۲۶ درصد افزايش دارد.

بنائیان سفید افزود: فضاسازي براي اين قشر به منظور تحول در عرصه هاي گونا گون و توليد علم و تبديل آن به ثروت و همچنين فضاسازي براي رشد و تعالي آنها از مسايل مهم نظام اسلامي ايران است.

وی تجليل و حمايت از نخبگان را مورد تاكيد مقام معظم رهبري دانست و افزود: تكريم از منابع انساني لايق و كارآمد و دستگاه هايي كه با به كارگيري انسان هاي كارآمد برتري و پيشرفت براي آنها معني پيدا مي كند، به خاطر تشويق ،تجليل و تكريم از انديشه هاي نخبگان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان تصريح كرد: براي دستيابي مطلوب به منابع ملي، مالي، دانش و صنعت و هدف گذاري و اجراي برنامه هاي مناسب به عنوان شاخص هاي اصلي تحقق توسعه پايدار، نيازمند تربيت نيروي انساني نخبه و كارآمد هستيم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم از كسب 15 رتبه زير 100 در كنكور سراسري سال 92 توسط داوطلبان استان خبر داد.

حسين فولاديان از كسب 48 رتبه 101 تا 500،41 رتبه از 501 تا يك هزار،81 رتبه از يك هزار و يك تا دو هزار خبر داد و گفت: به لحاظ كسب رتبه زير دوهزار، استان سمنان نسبت به سال گذشته از رشد 36 دزصدي برخوردار شده است.

وی در مجموع كسب رتبه تا دوهزار را 185 رتبه اعلام كرد.

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان در كسب رتبه هاي زير دو هزار، مدارس عادي با 59 درصد رتبه برتر را به خود اختصاص داده اند.

فولادیان ادامه داد: جوانان ما بدانند که راه رسیدن به مقصود استقامت، کوشش و اراده لازم است و این دانشجویانی که به موفقیت دست یافته‌اند به‌ خاطر استقامت، کوشش و پشتیبانی خانواده‌های آنها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند استعداد مفید است، اما همه چیز نیست، موفقیت این دانشجویان پشتکار، تمرکز و هدف روشنی است که آنها برای خود تعریف کرده‌اند.

شهرستان شاهرود با هشت رتبه، سمنان شش رتبه و گرمسار با یک رتبه بهترين عملكرد را به لحاظ رتبه هاي زير 100 كنكور استان داشتند.

کد خبر 2124392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha