۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷

انتشار همزمان نسخه نمایش خانگی "گذشته" در ایران و فرانسه

انتشار همزمان نسخه نمایش خانگی "گذشته" در ایران و فرانسه

نسخه نمایش خانگی "گذشته" ساخته اصغر فرهادی به طور همزمان در ایران و فرانسه توزیع می‌شود.

میثم معراجی یکی از مدیران موسسه نمایش خانگی فیلمسازان جوان به خبرنگار مهر گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده نسخه نمایش خانگی فیلم "گذشته" تا قبل از مهرماه در بازار ارائه می‌شود. این نسخه دوبله فارسی است و همچنین یک مستند 20 دقیقه ای از پشت‌صحنه فیلم نیز به همراه دارد.

وی افزود: همین نسخه ای که به تازگی دوبله شده و هم اکنون در سینماهای تهران روی پرده است در قالب نسخه نمایش خانگی به بازار می‌آید. در تلاش هستیم که این فیلم با کیفیت بسیار بالایی وارد شبکه خانگی شود.

معراجی ادامه داد: طبق قرارداد، اجازه اکران و پخش فیلم در ایران برعهده اصغر فرهادی است، همچنین قرارست نسخه نمایش خانگی این فیلم همزمان با فرانسه در ایران ارائه شود.

دوبله این فیلم با مدیریت اصغر فرهادی در استودیو مؤسسه فرهنگی هنری رها فیلم و توسط مانی هاشمیان انجام شده است.

علی مصفا در نقش احمد، ساره بیات در نقش ماری با بازی برنیس بژو، علی سرابی در نقش سمیر با بازی طاهر رحیم، سحر دولت‌شاهی در نقش لوسی با بازی پائولین بورلت، آزاده صمدی در نقش نعیما با بازی سابرینا وازانی، بابک کریمی در نقش شهریار و بازیگران خردسال نیکی نصیریان در نقش لئا، دانیال آب‌دارباشی در نقش فواد صداپیشگی کرده‌اند.

مانی حقیقی و برخی دیگر از سینماگران دیگر نقش‌های کوتاه فیلم را دوبله کرده‌اند.

علاوه‌بر برنیس بژو بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار و همچنین طاهر رحیم برنده جایزه سزار، بازیگران دیگری چون علی مصفا، پائولین بورلت بازیگر بلژیکی فیلم معروف "زندگی صورتی"، الیس آگویس، ژان جستین، سابرینا وازانی و بابک کریمی در این فیلم مقابل دوربین محمود کلاری رفته‌اند.

کد خبر 2128527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha