۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵

مسابقه وبلاگ نویسی "کلیک های مقدس" به مناسبت هفته دفاع مقدس ددر زنجان

مسابقه وبلاگ نویسی "کلیک های مقدس"  به مناسبت هفته دفاع مقدس ددر زنجان

زنجان -خبرگزاری مهر: مسابقه وبلاگ نویسی "کلیک های مقدس" به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، " کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان "به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه ای را با عنوان  "کلیک های مقدس" را با موضوع دفاع مقدس و گرامیداشت شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می کند.

از کلیه رزمندگان سایبری و وبلاگ نویسان دعوت می شود با حضور در مسابقه برای حفظ ارزش ها و فرهنگ شهادت گام موثری را برداشته و آثار خود را به این مسابقه ارسال کنند.

داستان کوتاه‌، عکس و پوستر‌، اشعار‌، جملات کوتاه ، دل نوشته‌، خاطره ‌، کلیپ و فیلم  از بخش های این جشنواره محسوب می شود.

این مسابقه منتظر یادنگاری های شما از آن روزهای خون و خاطره، عشق و شهادت، اشک و لبخند، شبهای عملیات و تیر و ترکش و عشق است.

علاقه مندان به  شرکت در مسابقه می توانند لینک مطالب آثار تولیدی خود را به آدرس   a.kanoon@chmail.ir   ارسال کنند.

آثار ارسالی   پس از نمایش در سایت و گزینش داوران امتیاز داده می شود. به 10 مورد از بهترین مطالب نوشته شما جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند از 20 شهریور تا هفتم مهر ماه سال جاری آثار خود را ارسال کنند. برای حمایت از این مسابقه کد لوگو مسابقه را از ادامه مطلب برداشته و در وبلاگ خود قرار دهید

شناسائي 400 فقره انشعاب غير مجاز آب درزنجان

مدير امور آب و فاضلاب شهري شهرستان زنجان گفت : با تلاش و همت اكيپ عملياتي واحد مطالبات امور آبفاي زنجان در مدت سه ماهه اول سالجاری در حدود 400 فقره انشعاب آب غير مجاز در اندازه هاي مختلف شناسائي شد.

ايرج رستمي با اشاره به مطلب فوق افزود: انشعابات غير مجاز بخشي از هدر رفت آب را شامل مي شوند كه نياز به ساماندهي دارند و در راستاي بهينه سازي مصرف آب در

سه ماهه گذشته در نقاط مختلف شهر 400 فقره انشعاب غير مجاز شناسايي و در حدود 320 فقره آن با عقد قرارداد فروش و واگذاري انشعاب به مجاز تبديل شده است .

وي با بيان اينكه انشعابات غير مجاز هزينه هاي جاري شركت را افزايش داده و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشكل مواجه مي سازد اظهارداشت : افت فشار و هدر رفت آب استهلاك زودرس

تاسيسات آبرساني و بالا رفتن هزينه هاي توليد و توزيع آب از ديگر عواقب استفاده از انشعابات غير مجاز است كه در صورت مشاهده بصورت قانوني با آن برخورد مي شود.

مدیر امور آبفای زنجان گفت :در طي سه ماهه گذشته واحد مطالبات نسبت به صدور ابلاغ تعداد 1788 مورد اخطار بدهي آب بهاء و فاضلاب بهاء اقدام نموده است .

رستمی به بالا بودن مطالبات اين شركت اشاره كرد و تصريح نمود : واحد مطالبات اين امور توانسته است در اين مدت مبلغي با لغ بر 4 ميليارد ريال از بابت آب بهاء و مبلغي در حدود 550 ميليون ريال از

بابت فاضلاب بهاء دريافت کنند.

وي به پيامدهاي متعدد و مشكلاتي كه اينگونه انشعابات هم براي شركت و هم براي مشتركين بوجود مي آورد اشاره كرد و متذكر شد : در همين خصوص شركت مبلغي بالغ بر 143 ميليون ريال از بابت

جرايم از مشتركين وصول كرده است .

مدير امور آبفاي زنجان یادآورشد : از كليه مشتركين درخواست مي كنيم جهت توزيع عادلانه آب و برخورداري همه مشتركين از آب ما را ياري دهند و با استفاده قانوني از آب شرب بهداشتي امكان

خدمات رساني بهتر را براي شهروندان فراهم كنند.

کد خبر 2134002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha