۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

سروری در گفتگو با مهر:

انعطاف متکی به ارزش ها ممدوح و لازم است

انعطاف متکی به ارزش ها ممدوح و لازم است

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نرمش قهرمانانه می تواند در معرفی انقلاب در قالب های جهانی موثر باشد، گفت: "نرمش قهرمانانه" مدلی برای حفظ ارزش های انقلاب در کنار ایجاد ظرفیت ها است.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مفهوم نرمش قهرمانانه که توسط مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان سپاه مطرح شد، گفت: یکی از هنرهای بزرگ رهبری خلق ادبیات متفاوت و عبارات نوین و خلاقانه است.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه "نرمش قهرمانانه" یک کتاب در یک کلمه است، تصریح کرد:  این جمله در عین کوتاهی مفاهیم زیادی را در خود نهفته دارد.

وی افزود: نرمش قهرمانانه یعنی نرمش متکی به ارزش ها، اصول و جریان مقاومت؛ چراکه انعطافی که از چارچوب ها فاصله نگیرد برای جریان سازی مقاومت امری ممدوح و لازم است.

وی با بیان اینکه ایجاد انعطاف برای مقاومت، پیشبرد اهداف عالی انقلاب ، استفاده بهینه از همه ظرفیت ها و خلع سلاح دشمن لازم است، تصریح داشت: با توجه به اینکه دشمن تلاش می کند انقلاب اسلامی را غیرمنطقی و با رفتاری غیرعقلانی معرفی کند، نرمش قهرمانانه می تواند در معرفی انقلاب در قالب های جهانی موثر باشد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، نرمش قهرمانانه را تنزل مفاهیم برای توسعه ارزش ها و اصولی که انقلاب برای آن شکل گرفته نامید و بیان داشت: نرمش قهرمانانه مدلی برای حفظ ارزش های انقلاب در کنار ایجاد ظرفیت ها است.

سروری خاطرنشان کرد: نرمش در چارچوب اصول و ارزش ها، نرمش برای بقای ارزش ها به عنوان یک سیاست تاثیرگذار برای وزارت امور خارجه، دبیرخانه شورای عالی امنیت و همه مسئولین مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 2138367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha