۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

ساخت فیلم "حراج" بدون بازیگران سینما/ "روز روشن" آذر می‌آید

ساخت فیلم "حراج" بدون بازیگران سینما/ "روز روشن" آذر می‌آید

حسین شهابی کارگردان سینما از کلید خوردن فیلم "حراج" در 10 آبان با حضور بازیگران تئاتر در این پروژه سینمایی خبر داد.

حسین شهابی که فیلم "روز روشن" را در نوبت اکران دارد در گفتگویی با خبرنگار مهر درباره اثر جدیدی که قصد ساخت آن را دارد اینگونه گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی "حراج" را دریافت کرده‌ام و قرار است در تاریخ دهم همین ماه آن را کلید بزنم. نکته قابل توجه در ساخت این فیلم سینمایی حضور بازیگران غیر چهره اما حرفه‌ای تئاتر است و از هیچ چهره سینمایی برای بازی در "حراج" استفاده نمی‌کنم.

وی در ادامه افزود: در واقع سعی کردم شخصیت های نزدیکی برای روایت داستان فیلم انتخاب کنم. حدود 6 ماه روی انتخاب بازیگران فکر کرده و وقت گذاشته ام. فریبا خادمی، نسیم ادبی، مهسا آبیز، گیتی قاسمی، مریم سرمدی و محمد کارت از جمله بازیگران تئاتر هستند که برای حضور در این فیلم دعوت به کار شده اند.

شهابی با اشاره به فیلمنامه این فیلم سینمایی گفت: داستان این فیلم سینمایی قصه سه زن است که در تعریف روابط خود تلاش می کنند زندگی یکی دیگر از زنهای داستان را حفظ کنند. همچنین 50 درصد فیلمبرداری این فیلم سینمایی در خیابان های شهر می گذرد.

این کارگردان در ادامه صحبت های خود با اشاره به شرایط ساخت فیلم در عرصه سینما گفت: معتقدم زمان آن فرا رسیده که افراد مستعد پا به سینما بگذارند تا در سایه این حضور و در کنار هوش و شعور تماشاگر ایده‌های جدید در این عرصه شکل گیرد.

کارگردان فیلم "روز روشن" در پایان درباره اکران این فیلم گفت: بعد از اکران فیلم "نازنین" در گروه سینما عصرجدید فیلم "روز روشن" در آذرماه اکران خواهد شد و پخش آن به عهده هدایت فیلم است.

حسین شهابی کارگردان و تهیه کننده، هومن سلماسی فیلمبردار، محمد صالحی صدابردار، بهاره امیری و بهنام کلامی طراح صحنه و لباس از دیگر عوامل تولید فیلم سینمایی "حراج" هستند.

کد خبر 2162661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha