۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰:۵۰

کلودیو رانیری:

مربیگری در ایتالیا مثل چتربازی بدون چتر است

مربیگری در ایتالیا مثل چتربازی بدون چتر است

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال موناکو معتقد است مربیگری در ایتالیا مثل چتربازی بدون چتر بوده و به همین دلیل مربی که در ایتالیا کار کرده، می‌تواند در لیگ هر کشور دیگری موفق باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کلودیو رانیری 62 ساله که تجربه مربیگری در یوونتوس، اینتر، رم، فیورنتینا و ناپولی را دارد، در گفتگو با روزنامه فرانسوی اکیپ می‌گوید: وقتی در ایتالیا مربیگری کرده باشید، می‌توانید در هر جای دیگر دنیا مربیگری کنید. در ایتالیا مربی مثل چتربازی است که نمی‌داند چترش بازی می‌شود یا نه. رمز موفقیت در سری آ، آرامش و خندیدن به مشکلات است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: موناکو شرایط بسیار خوبی در لیگ دسته اول فرانسه دارد و هیچ یک از 11 بازی این فصل خود در لیگ این کشور را با شکست پشت سرنگذاشته است. آنها در صورت پیروزی در دیدار یکشنبه خود مقابل لیل بار دیگر با پاری‌سن ژرمن صدرنشین هم امتیاز ‌شوند.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال موناکو در پایان افزود: هدف ما در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. در دیدار یکشنبه مقابل لیل باید بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم. لیل پرسینگ خوبی انجام می‌دهد و تنها 4 گل در این فصل دریافت کرده اما ما برای پیروزی در این بازی به میدان می‌رویم.

کد خبر 2167663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha