۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۲۶

آیت‌اللهی خبر داد:

کادر فنی تیم نوجوانان مشخص شد/ عزت‌اللهی تنها نماینده از تیم جام جهانی

کادر فنی تیم نوجوانان مشخص شد/ عزت‌اللهی تنها نماینده از تیم جام جهانی

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از انتخاب کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال نوجوانان (زیر 16 سال ایران) خبر داد و گفت: مصطفی قنبرپور به عنوان سرمربی به فعالیت خود در این تیم ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدهادی آیت‌اللهی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نوجوانان (زیر 16 سال ایران) ضمن بیان مطلب فوق گفت: نشست کمیته فنی و توسعه بعدازظهر روز دوشنبه با حضور بنده، فریدون معینی، هومن افاضلی، عاقلی و مصطفی قنبرپور برگزار شد و طی آن اعضای کادر فنی تیم فوتبال زیر 16 سال مشخص شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس کادرفنی متشکل از مصطفی قنبرپور به عنوان سرمربی، نادرعزت اللهی و رسول دانشجو به عنوان مربیان تیم، محمدعلی یحیوی به عنوان مربی دروازه‌بانان و قیطاسی به عنوان مربی بدنساز به سرپرستی شهامت عباسی کارشان را در نخستین اردوی این تیم در اوایل آذرماه شروع خواهند کرد.

نایب رئیس نخست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال تقویم زمان‌بندی اردوهای داخلی و خارجی‌اش را تا رقابتهای تایلند ارائه کرد تا پس از بررسی‌های لازم درباره آنها تصمیم‌گیری شود. ضمن اینکه اردوهایی در کشورهای ایتالیا، مالزی و روسیه در نظر گرفته شده که در صورت نهایی شدن به موقع اعلام می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه سال آینده تیم فوتبال زیر 15 سال ایران به همراه کره‌جنوبی و کره‌شمالی باید در رقابتهای المپیک چین شرکت کند، باید تکلیف کادرفنی این تیم هم مشخص شود. البته طهماسبی همچنان سرمربی این تیم است اما کادرفنی وی به دلیل اینکه در باشگاه‌ها مشغول هستند، نمی‌توانند در تیم ملی فعالیت کنند.

آیت‌اللهی در پایان گفت: به همین تکلیف مربیان تیم فوتبال زیر 15 سال را هفته آینده در جلسه دیگری مشخص خواهیم کرد.

نادر عزت‌اللهی تنها عضو تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی نوجوانان 2013 امارات است که به ترکیب تیم فوتبال نوجوانان (زیر 16 سال ایران) اضافه شد. علی دوستی‌مهر هم که به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شده است اما مهدی غفاری مربی و مهدی حیدری مربی دروازه‌بان‌های تیم نوجوانان همچنان در فهرست مربیان تیم‌های ملی پایه قرار نگرفته‌اند.


 

کد خبر 2178468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha