۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۵

لاریجانی پس از بازگشت از عمان:

فرصت‌های شغلی و سرمایه گذاری در عمان برای ایران قابل توجه است

فرصت‌های شغلی و سرمایه گذاری در عمان برای ایران قابل توجه است

رئیس مجلس شورای اسلامی در بازگشت از کشور عمان اظهار داشت: ایران و عمان از دیرباز ارتباط و تعامل نزدیکی با یکدیگر داشته اند و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در عمان برای ایران قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل پس از انجام سفری سه روزه به عمان، وارد فرودگاه مهرآباد شد و به تهران بازگشت.
 
مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس و علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، هنگام ورود رئیس جمهور کشورمان به تهران، به استقبال وی رفتند.
 
لاریجانی پس از بازگشت از عمان در تشریح اهداف این سفر اظهار داشت: عمان علاقه مند به افزایش همکاری های دو جانبه با ایران است. ایران و عمان از دیرباز ارتباط و تعامل نزدیکی با یکدیگر داشته اند و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در عمان برای ایران قابل توجه است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گروه های دوستی ایران و عمان و فعال می شوند، گفت: در خصوص برگزاری مجمع بین المللی مجالس اسلامی در ایران با عمان صحبت کردیم.
 
به گزارش مهر، رئیس مجلس چهارشنبه 13 آذر برای انجام سفری سه روزه و رایزنی با مقامات عمان درباره مسائل مختلف و گسترش روابط دوجانبه، عازم مسقط پایتخت این کشور شد.
 
 
 
 
 
کد خبر 2189759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha