۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۲

"حراج" به صداگذاری رسید/ تلاش برای رسیدن به جشنواره فجر

"حراج" به صداگذاری رسید/ تلاش برای رسیدن به جشنواره فجر

فیلمبرداری فیلم سینمایی "حراج" به کارگردانی حسین شهابی به پایان رسید و با انجام تدوین، این فیلم برای سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده می‌شود.

حسین شهابی کارگردان فیلم سینمایی "حراج" در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین مراحل ساخت فیلم جدیدش گفت: یکی از ویژگی‌های فیلم "حراج" این بود که دقیقا عین فیلمنامه پیش رفتیم. من فیلم بسیار ساخته‌ام اما هیچ یک از فیلم‌ها در اجرا به راحتی این فیلم نبود.

وی درباره آخرین سکانس فیلمبرداری این فیلم سینمایی متذکر شد: طبق برنامه ریزی انجام شده و آنچه در فیلمنامه  نوشته شده بود آخرین سکانس فیلم "حراج" در لوکیشنی در سعادت آباد با حضور بازیگران اصلی این فیلم سینمایی شامل خانم‌ها فریبا خادمی، نسیم ادبی و اکرم علمداری جلوی دوربین رفت.

شهابی در ادامه افزود: مجموع فیلمبرداری و پیشرفت کار خوب بود و به نظرم هرآنچه از فیلمنامه می خواستم خیلی دقیق و یکدست درآمد. به خصوص اینکه این فیلم از حساسیت های بسیاری برخوردار است و تم شاعرانگی در آن بسیار دیده می شود.

کارگردان فیلم "روز روشن" در پایان بیان کرد: همزمان با فیلمبرداری، تدوین "حراج" نیز به پایان رسید و قرار است حیدر نجفی صداگذاری این فیلم را انجام دهد تا برای سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

کد خبر 2193630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha