۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰:۵۹

در صورت لغو نشدن برگزار می شود؛

رقابت با تاخیر پینگ‌پنگ‌بازان در دسته برتر/ خطر سقوط به دو دسته پایین‌تر!

رقابت با تاخیر پینگ‌پنگ‌بازان در دسته برتر/ خطر سقوط به دو دسته پایین‌تر!

مسابقات تنیس روی میز رده‌بندی دسته برتر انفرادی کشور هفته آینده برگزار خواهد شد. البته کمیته مسابقات پیش از این هم طی دو مرحله و با تعیین زمان‌های جداگانه، برگزاری این رقابت‌ها در برنامه قرار داده بود اما هربار مجبور به لغو مسابقات و تعویق آن شد. با این اوصاف آیا اینبار مسابقات در موعد مقرر برگزار خواه شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات رده‌بندی دسته برتر بزرگسالان کشور از جمله رقابت‎هایی است که جنبه انتخابی تیم ملی تنیس روی میز را دارد. با در نظر گرفتن این موضوع 9 و 10 شهریورماه برای این مسابقات در سال جاری پیش‌بینی شده بود اما 48 ساعت پیش از آغاز مسابقات کمیته فنی طی نشستی و به دلایل نه چندان مشخص و موجه اقدام به لغو مسابقات گرفت آنهم در شرایطی که ابراهیم علیدخت، سرمربی وقت تیم ملی و دبیر کمیته فنی در نشست مورد نظر غایب بود و ظاهرا هیچ نقشی در تصمیم اتخاذ شده نداشت. 

پس از آن اما کمیته فنی تاریخی نزدیک به لیگ عراق که پنج بازیکن ایرانی در آن حضور داشتند را برای دسته برتر انتخاب کرد. 30 و 31 شهریورماه زمان جدید در نظر گرفته شده برای این مسابقات بود که البته بازهم لغو و به تاخیر افتاد چون مهرن احدی، محمدرضا اخلاق‌پسند، واحد مالمیری، میدیا لطف الله نسبی و امین میرالماسی که در لیگ عراق شاغل بودند نمی‌توانستند همزمان در هر دو مسابقه شرکت کنند.

اینگونه شد که مسابقات دسته برتر برای دومین‌بار به تعویق افتاد و حالا پس از گذشت سه ماه، کمیته فنی زمان جدیدی را برای برگزاری آن در نظر گرفته است. طبق تصمیم جدید مسابقات رده‌بندی دسته برتر بزرگسالان کشور طی روزهای 3 و 4 دی ماه در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران برگزار خواهد شد البته در صورتیکه این مسابقات برای بار سوم لغو نشود!

در هر صورت مسابقات رده‌بندی دسته برتر تنیس روی میز با حضور 14 بازیکن برگزار خواهد شد. نوشاد عالمیان و برادرش نیما عالمیان، پوریا عمرانی، محمدرضا اخلاق‌پسند، میدیا لطف الله نسبی، عارف احمدی‎فر، امین میرالماسی، مهران احدی، محمد فرقدانی، واحد مالمیری، حمیدرضا طاهرخانی، افشین نوروزی، محمد علی روئین‌تن و میعاد لطفی نفراتی هستند که برگزار کننده این رقابت‌ها خواهند بود.

طبق مصوبه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز، اگر هر یک از این بازیکنان در جریان برگزاری مسابقات به هر دلیلی اقدام به ترک بازی‌ها یا انصراف کنند به دو دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد. ضمن اینکه با توجه به تصویب کمیته فنی اگر بازیکنی پیش از آغاز مسابقات، انصراف خود را از حضور در آن اعلام کند هیچ بازیکنی جایگزین وی نخواهد شد. 

مسابقات رده‌بندی دسته برتر تنیس روی میز در یک گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان هشت بازیکن برتر در این دسته باقی مانند اما سایر بازیکنان به دسته اول سقوط می‌کنند.

 

کد خبر 2198915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha