۱ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۲

برای دومین روز متوالی/

توفان و برودت هوا مدارس زابل را تعطیل کرد

توفان و برودت هوا مدارس زابل را تعطیل کرد

زاهدان - خبرگزاری مهر: شدت توفان که از روز گذشته با برودت هوا در منطقه سیستان همراه شده است برای دومین روز متوالی مدارس شهرستان زابل را به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، وزش باد شدید با بیش از 70 کیلومتر در ساعت و افزایش غلظت گرد و غبارعلاوه بر مدارس ابتدایی زابل دانش آموزان هیرمند و زهک را نیز خانه نشین کرد.

فرماندار شهرستان زابل در این رابطه به خبرنگار مهر اظهار داشت: توفان شن و گرد و غبار در طی 2 روز گذشته موجب اخلال در زندگی روزمره مردم این منطقه شده است.

هوشنگ ناظری گفت: به دلیل افزایش بیش از حد ذرات معلق در هوا و قرار گرفتن در وضعیت بحرانی برای دومین روز متوالی مدارس ابتدایی و همچنین مقطع راهنمایی در این شهرستان تعطیل شدند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر وزش باد شدید موجب افزایش گردو خاک،کاهش شعاع دید و همچنین برودت هوا و یخبندان شبانه در این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی استان با ورود یک جبهه هوای سرد به استان برودت هوا تا پایان هفته به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی ادامه خواهد داشت.

بنا بر این گزارش شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با 7 درجه زیر صفر سرد ترین شهر در طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

 

کد خبر 2200593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha