۸ دی ۱۳۹۲، ۹:۴۹

برخلاف مصوبه اعلام شد؛

تصمیم کمیته فنی درمورد انصراف دو بازیکن/ به دودسته پایین‌تر سقوط نمی‌کنند

تصمیم کمیته فنی درمورد انصراف دو بازیکن/ به دودسته پایین‌تر سقوط نمی‌کنند

جریمه افشین نوروزی و میدیا لطف الله نسبی که درجریان مسابقات تنیس روی میز دسته برتر اقدام به کناره‌‎گیری کرده بودند، سقوط به یک دسته پایین‌تر است در حالیکه کمیته فنی در مصوبه خود برای این مسابقات تصمیم دیگری را برای این دسته از بازیکنان گرفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز دسته برتر انفرادی بزرگسالان کشور پس از سه ماه وقفه هفته گذشته و طی روزهای 3 و 4 دی ماه در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تهران برگزار شد. 14 بازیکن برگزارکننده این مسابقات بودند که حکم انتخابی تیم ملی را هم داشت اما در میانه راه دو نفر از آنها انصراف دادند.

افشین نوروزی اولین بازیکنی بود که در جریان مسابقات تنیس روی میز دسته برتر انفرادی بزرگسالان کشور از ادامه رقابت با رقیبانش کناره‌گیری کرد. این بازیکن در روز نخست مسابقات و پس از برگزاری دیدارهای دور ششم کناره‌گیری خود را اعلام کرد. پس از آن اما میدیا لطف الله نسبی هم در روز دوم مسابقات از ادامه رقابت با دیگر بازیکنان انصراف داد.

نوروزی  و لطف الله نسبی در حالی کناره‌گیری خود را در جریان مسابقات تنیس روی میز دسته برتر انفرادی بزرگسالان اعلام کردند که کمیته فنی در مصوبه خود برای این مسابقات آورده بود: "اگر هر یک از این بازیکنان در جریان برگزاری مسابقات به هر دلیلی اقدام به ترک بازی‌ها یا انصراف کنند به دو دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد".

با این اوصاف خطری مبنی بر سقوط به دو دسته پایین‌تر افشین نوروزی و میدیا لطف الله نسبی را تهدید نمی‌کند چون ...

علیرضا حجازیان،مسئول کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: مصوبه کمیته فنی برای سقوط بازیکنان از دسته برتر به دو دسته پایین‌تر در مورد بازیکنانی بود که بدون هماهنگی اقدام به ترک مسابقات و انصراف از انجام دیدارها می‌کردند در حالیکه نوروزی و لطف الله نسبی با هماهنگی تصمیم به کناره‌گیری گرفتند.

وی تصریح کرد: این دو بازیکن درخواست کتبی خود را برای کناره‌گیری از مسابقات را در اختیار مسئولان برگزار کننده قرار دادند. رییس فدراسیون هم روی این دو درخواست دستور داد که در صورت تایید کمیته فنی موافقت شود. کمیته فنی هم مشکلی با کناره‌گیری آنها نداشت چون خیلی صادقانه و به صورت رسمی دلایل خود را اعلام کرده بودند.

مسئول کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز گفت: نوروزی اعلام کرده بود که مشکل روحی برایش پیش آمده و از این حیث قادر به ادامه بازی‌ها نیست. لطف الله نسبی هم به خاطر بیماری نمی‌توانست ادامه دیدارهایش را برگزار کند. در هر صورت از آنجا که کناره‌گیری نوروزی و لطف الله نسبی از مسابقات با هماهنگی بود، جریمه سقوط از دسته برتر به دو دسته پایین‌تر شامل حال این دو نفر نخواهد شد.

کد خبر 2203671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha