۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵

عالمیان فقط فردا فرصت دارد؛

"سربازی"سد راه نوشاد برای حضور در قطر/ نیروی انتظامی مجوز نمی‌دهد

"سربازی"سد راه نوشاد برای حضور در قطر/ نیروی انتظامی مجوز نمی‌دهد

نوشاد عالمیان یکی از گزینه‌های مورد نظر فدراسیون تنیس روی میز برای اعزام به پروتور جهانی قطر است اما از آنجا که این بازیکن با مشکل سربازی و خروج از کشور مواجه است هنوز کارهای ثبت‌نام این بازیکن انجام شده در حالیکه فردا آخرین مهلت برای ثبت‌نام بازیکنان اعزامی به پروتور قطر است.

به گزارش خبرنگار مهر، پروتور جهانی قطر یکی از پروتورهایی است که در برنامه سرمربی تیم ملی تنیس روی میز برای آماده‌سازی حضور در مسابقات جهانی قرار دارد. این مسابقات طی روزهای29 بهمن ماه تا 4 اسفندماه برگزار میشود و قرار است نوشاد و نیما عالمیان هم در کنار بازیکنان دیگر در آن حضور داشته باشند.

در همین راستا از چندی پیش فرصت ثبت‌نام بازیکنان اعزامی به پروتور قطر آغاز شد. این فرصت فردا سه‌شنبه به پایان می‌رسد در حالیکه هنوز ثبت‌نام رسمی نوشاد عالمیان انجام نشده چراکه وی به دلیل مشکلات سربازی و عدم خروج از کشور نمی‌تواند در موعد مقرر از کشور خارج شود و در این صورت و اگر ثبت‌نام این بازیکن انجام شده باشد، مسئولان فدراسیون متحمل جریمه می‌شوند.

احسان باقری، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه به خبرنگار مهر توضیح داد و اظهارداشت: قصد داشتیم  برای اعزام نوشاد عالمیان به پروتور قطر اقدامات لازم را انجام بدهیم که با مشکل وضعیت سربازی او مواجه شدیم. مشکلی که اگر برطرف نشود یا در راستای آن مجوز لازم گرفته نشود، نوشاد نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند. 

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه آخرین فرصت ثبت‌نام از بازیکنان شرکت کننده در پروتور قطر است، یادآور شد: اگر ثبت‌نام نوشاد برای اعزام به این مسابقات انجام شود اما این بازیکن نتواند در این پروتور حاضر شود، فدراسیون باید جریمه‌ای را به مسئولان برگزاری بپردازد. به همین دلیل در نام‌نویسی این بازیکن تعلل کرده‌ایم و منتظرهستیم مشکل خروج از کشورش برطرف شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه نوشاد عالمیان از 5 سال پیش برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی از مجوز دانشجویی استفاده می‌کند، تصریح کرد: پیش از برگزاری رقابت‌های پروتور لهستان و اعزام بازیکنان ایران به این پروتور که آبان‌ماه انجام شد، نیروی انتظامی به نماینده وزارت ورزش و جوانان در امور اعزام‌ها  اعلام کرد که نوشاد از سقف مجوزها استفاده کرده و آنها دیگر مجوز جدید برای این بازیکن صادر نمی‌کنند.

وی ادامه داد: پدر نوشاد عالمیان البته با با پیگیری‌هایی که انجام داد توانست یک مجوز جدید بگیرد که تا پایان ماه جاری اعتبار دارد بنابراین شامل زمان برگزاری پروتور جهانی قطر (بهمن ماه) نمی‌شود. همین مساله نیز فدراسیون را با مشکل اعزام مواجه کرده است.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: در صورتی که نوشاد عالمیان بتواند یک مجوز دانشجویی دیگر ارائه کند، می‌توانیم برای پروتور قطر از او ثبت‌نام کنیم. فدراسیون هم به نوشاد و نیما عالمیان نامه زده که هرچه زودتر تکلیف سربازی خود را مشخص کنند. امروز هم نامه‌ای در همین خصوص به هیات تنیس روی میز استان مازندران و همچنین اداره کل ورزش و جوانان این استان ارسال شد.

کد خبر 2208994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha