۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹

رفع موانع توليد بزرگترين هدف وزارت صنعت است

رفع موانع توليد بزرگترين هدف وزارت صنعت است

وزيرصنعت، معدن وتجارت گفت: دولت در رفع موانع توليد از اصلاح آئین نامه و دستورالعمل داخلي تا اصلاح مصوبه دولت و مجلس شوراي اسلامي و تعامل با بانك مركزي و هم فكري با بخش خصوصي از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت زاده درجلسه فارغ التحصيلان دانشگاه نفت با عنوان "اميدها در كوران دشواري ها" افزود : طي 5 ماهه گذشته در وزارت صنعت، معدن و تجارت ما توانستيم بيش از20 مورد قوانين و ومقررات دست و پاگير پيش روي صنعت را اصلاح نموده و تعدادي از قوانين را كه نياز به مصوبه هيات دولت داشت به دولت ارسال كرديم.

وزير صنعت، معدن وتجارت گفت : هم اكنون نيز حدود 7 الي 8 مورد قوانين دست و پاگير صنعتگران كه بروكراسي هاي خاص ايجاد كرده بود، وجود دارد و درصدد اصلاح آن در وزارتخانه هستيم.

به گفته نعمت زاده، دولت بايد به بخش خصوصي اختيار بيشتري دهد و با دعوت و پذيرفتن نقش تشكل ها، از تصدي گري ها بكاهد.

وي با تاكيد بر چهار راهكار اساسي براي خروج از شرايط سخت و ايجاد اميد توسط دولت ، يادآور شد : اتكا به سرمايه اجتماعي و حمايت هاي مردمي براي ايجاد اميد در مردم، شناخت وضع موجود، ايجاد انسجام ميان دستگاه‌هاي اجرايي كشور و چهارم انسجام ملي در كشور را سرلوحه كار خود قرار دهيم.

نعمت زاده تصريح كرد: عبوراز دشواري ها براي من نهادينه شده است و سابقه 35 ساله مسئوليتم در نظام جمهوري اسلامي برنامه ريزي، ايستادگي و رسيدن به تعادل را در چنين موقعيت‌هايي به اثبات رسانده است.
 

کد خبر 2212056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha