۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۴

خاشی در گفتگو با مهر:

وضعیت سالن های تمرین تنیس روی میز در سیستان و بلوچستان مطلوب نیست

وضعیت سالن های تمرین تنیس روی میز در سیستان و بلوچستان مطلوب نیست

زاهدان - خبرگزاری مهر: رییس هیئت تنیس روی میز سیستان و بلوچستان وضعیت سالن های تمرین این رشته ورزشی را در استان غیر مطلوب عنوان کرد.

عبدالحسین خاشی در گفتگو با مهر اظهارداشت: در شهر زاهدان تعداد 3 سالن شامل 17 شهریور، رزمجو مقدم و سالن تربیت بدنی در این رشته فعالیت دارند که سالن رزمجو مقدم به دلیل مشکلات گرمایشی و سرمایشی از استقبال کمی برخوردار است.

وی افزود: در شهرستان سراوان نیز سالن تمرین ورزشکاران فاقد کفپوش بوده و سالن تمرین این رشته ورزشی در شهرستان خاش نیز به دلیل استفاده ورزشکاران رشته تنیس از عرض کمی برخوردار بوده و مناسب این رشته نیست.

وی کمبود اعتبارات و مشکلات مالی را یکی از مهمترین عوامل پیش روی این هیئت در جذب ورزشکاران عنوان کرد و ادامه داد: در طی 2 سال گذشته هیچ اعتباری از طرف فدراسیون به این هیئت تعلق نگرفته و برخلاف گذشته هزینه راکت، رویه و توپ به ورزشکاران پرداخت نمی شود.

وی ابراز داشت: متاسفانه تا سال 90 این هیئت به دلیل نیمه فعال بودن نتوانسته در این رشته جایگاهی در کشور کسب نماید.

خاشی ادامه داد: به دلیل گرانی ملزومات این رشته ورزشی و نبود امکانات لازم در اختیار این هیئت استقبال خانواده ها از این رشته ورزشی بسیار کم است.

وی بیان داشت: شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به دلیل نبود بودجه امکان پذیر نیست و به همین دلیل تیم استان در سال جاری تنها در یک مسابقه امکان حضور داشته است.

کد خبر 2213783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha