۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳

با وجود مساعدت وزیر ورزش و جوانان؛

کارشکنی در برگزاری جشنواره هنرهای رزمی و میزبانی بین‌المللی که از دست می‌رود

کارشکنی در برگزاری جشنواره هنرهای رزمی و میزبانی بین‌المللی که از دست می‌رود

چهارمین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی که قرار است اواخر بهمن ماه به میزبانی ایران برگزار شود با وجود مساعدت وزیر ورزش و جوانان با مشکلاتی در راه برگزاری مواجه شده که به نظر می‌رسد افرادی به غیر از وزیر ورزش و جوانان به دنبال لغو این رویداد و گرفتن یک میزبانی بین المللی دیگر از ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت فدراسیون بین المللی هنرخای رزمی با صدور بیانیه ای ضمن اعلام این مطلب نوشت: در پی تماس ها و پیگیری های مکرر مربیان، ورزشکاران و مسوولان رشته های مختلف و همچنین رسانه های مدعو به فستیوال جهانی هنرهای رزمی که طبق برنامه قبلی باید کمتر از دو هفته آینده در جزیره کیش برگزار شود، توضیحات ذیل تقدیم می گردد.

همان طور که جامعه ورزش ، به خصوص خانواده بزرگ ورزش های رزمی استحضار دارند، سه دوره پیاپی فستیوال جهانی هنرهای رزمی با میزبانی کشور عزیزمان ایران و با استقبال بیش از هفتاد کشور از قاره های مختلف به نحو شایسته و با شکوهی در جزیره زیبای کیش برگزار شد که برگ زرین دیگری بر افتخارات و سند تازه ای بر توانمندی جوانان این آب و خاک افزود و مورد تمجید و تشویق شورای المپیک آسیا، کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و چندین نهاد بین المللی ورزش قرار گرفت.

ستاد برگزاری چهارمین دوره این فستیوال، بلافاصله بعداز پایان دوره گذشته این رویداد بزرگ با هدف ارتقا بیش از پیش سطح کیفی وکمی رقابت ها تشکیل شد تا با رفع کاستی های احتمالی و تقویت نقاط قوت، زمینه بالندگی هرچه بیشتر این رقابت ها را فراهم آورد. این تلاش بی وقفه و مداوم طی یکسال گذشته، مسوولان ستاد برگزاری را امیدوار ساخته بود که به رغم مشکلات و موانع موجود، چهارمین دوره فستیوال با افزایش چشمگیر کشورهای شرکت کننده و تعداد ورزشکاران خارجی، در بحبوحه جشن های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به صحنه ای ناب و کم نظیر برای نمایش قدرت و توان مدیریتی نیروهای داخلی برای میزبانی رویدادهای ورزشی درهر سطحی تبدیل شود.

اما متاسفانه در حالی که دعوتنامه های مربوطه برای کلیه کشورهای فعال ارسال شده و طی آخرین گزارش رسیده، بیش از هفتاد کشور برای حضور در چهارمین دوره این فستیوال جهانی اعلام آمادگی کرده بودند، به رغم صدور مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان اما به دلایلی که هنوز مشخص نیست در کمال ناباوری با بی اثرماندن نامه نگاری ها، پیگیری ها و حتی نظر مساعد شخص وزیر محترم ورزش جناب آقای دکترگودرزی، برگزاری این دوره ازفستیوال به طور جدی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و با توجه به فاصله زمانی بسیار اندک تا زمان مقرر، امکان برگزاری به موقع و بدون تاخیر این رویداد باشکوه به صفر نزدیک شده و چه بسا در صورت تداوم این روند و کم لطفی مراجع ذیصلاح به طور کلی شانس میزبانی ایران در این رخداد جهانی از کشورمان سلب گردد.

فدراسیون ورزش های رزمی ضمن تشکر از حجم عظیم تماس ها و پیگیری های ورزشکاران گرانقدر و مربیان زحمتکش، همه توان خود را به کار خواهد گرفت تا در فرصت ناچیز باقیمانده آخرین شانس ها و راه های باقیمانده را نیز برای جلوگیری از لغو این رویداد به کار گیرد. چنانچه در این رابطه اخبار تازه ای به ستاد برگزاری رقابت ها برسد ، ازطریق سایت رسمی فدراسیون ورزش های رزمی در اختیار عموم جامعه بزرگ ورزش های رزمی و رسانه های محترم قرار خواهد گرفت.
 

کد خبر 2226833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha