۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۴

نوحی در گفتگو با مهر:

لغو فستیوال هنرهای رزمی به ورزش ایران ضربه می‌زند/ دلیلش را نمی‌گویند!

لغو فستیوال هنرهای رزمی به ورزش ایران ضربه می‌زند/ دلیلش را نمی‌گویند!

رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای رزمی گفت: تمامی مجوزهای لازم برای برگزاری فستیوال هنرهای رزمی را گرفته بودم ولی نمی دانم چرا به یکباره اعلام شد مسابقات برگزار نشود.

محمد نوحی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: دلیل قانع کننده ای برای لغو این فستیوال که چند سال است به صورت منظم برگزار می شود از سوی مسئولان وزرات ورزش و جوانان اعلام نشده است. برگزار نشدن این دوره مشکلات فراوانی را متوجه فدراسیون خواهد کرد.
 
وی با طرح این سئوال که کدام مرجع باید سطح فنی فستیوال را ارزيابی کند؟ افزود: فدراسیون های بین المللی آسیایی و جهانی در این رویداد بزرگ حضوری فعال دارند و این رقابتها را تایید کرده اند. نمی دانم بر اساس کدام دلیل می گویند مسابقات سطح پائینی دارد؟ چرا باید رئیس فدراسیون جهانی با من تماس گرفته و از برگزار نشدن این رویداد گله‌مند باشد و از من به عنوان مسئول و مقام رسمی ایران پاسخ قانع کننده و صریح بخواهد؟ به من بگویند که اگر توان نداشتی چرا برگزار کردی؟
 
نوحی ادامه داد: طی 10 روز گذشته جمعا 20 ساعت نخوابیدم چرا که هفت سال تلاش ما در حال از بین رفتن است! من برای برگزاری این مسابقات از شورای برون مرزی در هر دو دولت قبلی و جدید مجوز گرفتم، بدون بودجه دولتی رویدادی با حضور 1500 ورزشکار و مربی را برگزار می کنیم که می توانیم فرهنگ انقلاب را گسترش دهیم. در این بین شاید نواقصی هم داشته باشیم ، چرا بجای کمک به رفع نواقص ، مشکلات را چند برابر می کنند؟
 
رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای رزمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در در جریان همین مسابقات چند رویداد قهرمانی آسیا هم برگزار می‌شود که 25 نفر ورزشکار داخلی با کمترین هزینه یک رویداد قاره ای را تجربه می کنند. ولی معلوم نیست با کدام سند و مدرک می گویند مسابقات برگزار نشود.
 
وی افزود: فدراسیون بین المللی فستیوال هنرهای رزمی با حمایت های داخلی تشکیل شده و مجلس و همه مسئولان حمایت کردند، در همه افتتاحیه و اختتامیه های قبلی مسئولان سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش حضور داشته اند و همه آقایان از برگزاری چنین رویداد بزرگی تشکر و قدردانی داشته اند.
 
نوحی در پایان گفت: پیگیر برگزاری مسابقات هستیم چرا که برگزار نشدن این مسابقات علاوه بر مشکلات معنوی که متوجه فدراسیون خواهد شد نزدیک به یک میلیارد تومان خسارت مالی در پی خواهد داشت و امیدواریم مسئولان حمایت کنند و بتوانیم این دوره را برگزار کنیم. 
کد خبر 2228871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha