۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۲۰

خوراکچی در گفتگو با مهر:

شیرینی شکست دبیری در حد قهرمانی است/ خوشحالم شمسایی غایب است!

شیرینی شکست دبیری در حد قهرمانی است/ خوشحالم شمسایی غایب است!

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران می‌گوید دیدار این تیم با دبیری تبریز بزرگترین بازی این فصل فوتسال ایران است و شیرینی برد در این بازی به اندازه قهرمانی در لیگ برای میثاق ارزش دارد.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار  تیم میثاق تهران با تیم دبیری تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و کاملا برای این مسابقه آماده‌ایم. خوشبختانه مصدوم و محروم هم نداریم. چند روز قبل در جام حذفی هم به میدان رفتیم که به این مسابقه به چشم یک بازی تدارکاتی قبل از مسابقه با دبیری نگاه کردیم.

وی درباره غیبت شمسایی در بازی این هفته برابر میثاق، تاکید کرد: شمسایی بازیکنی است که هم از نظر فنی نسبت به بازیکنان دیگر برتری دارد و هم از نظر روانی، باعث می‌شود بازیکنان حریف افت کنند. نبود او از نظر فنی کار ما را راحت می‌کند و از این بابت خوشحالم. البته رابطه خوبی با شمسایی دارم و با هم مثل دو برادر هستیم ولی در زمین رقیب جدی به حساب می‌آییم.

سرمربی تیم میثاق تهران در ادامه درباره اینکه آیا بازی تیمش با دبیری را می‌توان حساس‌ترین بازی این فصل میثاق دانست یا خیر، گفت: هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد ولی شیرینی بُرد دبیری برای ما در حد قهرمانی لیگ است. در واقع باید بگویم ما در این حد برای برنده شدن برابر دبیری برنامه داریم و مطمئنم بازی خوبی از آب در خواهد آمد.

خوراکچی افزود: نتیجه این بازی در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ و همچنین جایگاه چند تیم دیگر هم موثر است و از این جهت باید گفت دیدار دبیری با میثاق بازی بزرگ سال فوتسال ایران است!

وی در پایان با بیان اینکه تماشاگران دبیری همیشه تیم خود را تشویق می‌کنند، گفت: داورانی هم که برای این مسابقه انتخاب شدند، داوران شجاعی هستند. من قبل از این نگران بودم داورانی برای بازی ما با دبیری بگذارند که تحت جو قرار بگیرند ولی خوشبختانه کسانی برای قضاوت بازی انتخاب شدند که شجاعتشان را پیش از این در مسابقات لیگ نشان داده‌اند.

تیم‌های فوتسال دبیری تبریز و میثاق تهران روز پنجشنبه این هفته در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

 

کد خبر 2229365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha