۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۰۷

در نقطه صفر مرزی/

عمليات جستجو برای یافتن 5 مرزبان مفقود شده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

عمليات جستجو برای یافتن 5 مرزبان مفقود شده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

زاهدان-خبرگزاری مهر: در پي مفقود شدن 5 نفر از ديده بانان مرزباني کشور در منطقه جکيگور در جنوب سيستان و بلوچستان موضوع توسط مسئولان مرزباني ايران و پاکستان در دستور کار قرار گرفت و جستجو برای یافتن این مرزبانان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تعداد پنج نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران روز جمعه هجدهم بهمن ماه در منطقه عمومي "جکيگور" مفقود شدند که با وجود جستجوی هوایی و زمینی از روز گذشته هنوز رد پایی از این مرزبانان به دست نیامده است.

در همین راستا با وجود گروه های تجسس از طرف مرزباني استان و قرارگاه قدس  و همچنین جستجو با دو فروند بالگرد اما تا این لحظه سرنوشت مرزبانان ایرانی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

گفتنی است در همین راستا با وجود اینکه مرزبانان جمهوری اسلامی ایران روز گذشته با مرزبانان کشور پاکستان در همین رابطه ملاقات داشتند اما تاکنون این مذاکرات نیز به روشن شدن این موضوع  و سرنوشت نامعلوم مرزبانان ایرانی کمکی نکرده است.

برخي از گزارش ها حاکي از آن است که مرزبانان مفقود شده به آنسوي مرز انتقال داده شده اند.

گفتنی است مقارن ساعت 11 صبح  امروز نیز مرزبانان ایرانی و پاکستانی با يکديگر به منظور جستجوی مرزبانان مفقود شده گفتگو کردند و این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل حضور فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در منطقه مرزی و شرکت در عملیات جستجوی مرزبانان مفقود شده امکان گفتگو با این مقام نظامی و دریافت جزئیات بیشتر میسر نشد و معاونت اجتماعی و اطلاع رسانی این فرماندهی نیز ضمن خودداری از ارایه اطلاعات تشریح جزئیات  و اعلام اسامی مفقود شدگان را منوط به هماهنگی لازم دانست.

کد خبر 2232091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha