۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۹:۰۱

آثاری از امیرخانی، ناصح، پاک و کشاورزی آزاد برگزیده جایزه شهید‌غنی‌پور شدند

آثاری از امیرخانی، ناصح، پاک و کشاورزی آزاد برگزیده جایزه شهید‌غنی‌پور شدند

سیزدهمین جایزه ادبی شهید غنی‌پور آثاری از رضا امیر‌خانی، عبدالصالح پاک، مرجان کشاورزی آزاد و بهنام ناصح را برگزیده خود معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر سیزدهمنی دوره جایزه ادبی کتاب سال شهید حبیب‌غنی‌پور در مراسم ویژه‌ای امشب؛ دوشنبه 12 اسفند، برگزیدگانش را در مسجد جواد‌الائمه(ع) معرفی کرد.

بر اساس آراء هیئت داوران در بخش رمان و زندگی‌نامه داستانی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس رمان «قیدار» نوشته رضا امیرخانی که از سوی نشر افق منتشر شده است به عنوان کتاب سال معرفی شد.

در بخش رمان با موضوع آزاد نیز رمان «پروانه‌ای روی شانه» نوشته بهنام ناصح که از سوی نشر آموت منتشر شده است عنوان کتاب سال را به دست آورد. همچنین رمان سایه های بلند اثر شهریار عباسی که از سوی نشر روزنه منتشر شده عنوان شایسته تقدیر را بدست آورد . 

برگزیده بخش رمان نوجوان این دوره از این جایزه ادبی نیز رمان «آن سوی پرچین خیال» اثر عبدالصالح پاک بود که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است به عنوان کتاب سال معرفی شد. همچنین رمان « امیر حسین و چراغ جادو» نوشته ابراهیم حسن بیگی نیز به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد. 

در بخش داستان کودک نیز کتاب «قصه‌های غار» نوشته مرجان کشاورزی آزاد که از سوی نشر شباویز منتشر شده است به عنوان کتاب سال معرفی شد. همچنین کتاب « پی تی کو ، پی تی کو» نوشته فرهاد حسن زاده به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

این مراسم هم اکنون در مسجد جواد ‌الائمه(ع) در حال برگزاری است.

کد خبر 2248365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha