شیخ نبیل قاووق :

مقاومت در اوج قدرت و روزهای طلایی خود قرار دارد

مقاومت در اوج قدرت و روزهای طلایی خود قرار دارد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر شکست تلاشها و طرحهای جریان 14 مارس علیه مقاومت خاطر نشان کرد حزب الله هم اکنون در اوج قدرت و روزهای طلایی خود قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری لبنان، "نبیل قاووق" معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله هم اکنون در روزهای طلایی و اوج قدرت خود به سر می برد و تلاشهای جریان 14 مارس (گروه سیاسی مخالف حزب الله لبنان) برای ضربه زدن به مقاومت شکست خورده است.

وی افزود: جریان 14 مارس از سال 2005 تاکنون، در سایه حمایتهای خارجی تنها یک هدف داشته و آن هم مورد هدف قرار دادن و ضربه زدن به مقاومت است  و باید بگویم که این جریان نتوانسته است به هدف خود دست پیدا کند و همواره در توهم به سر می برد.

قاووق در ادامه خاطر نشان کرد : مقاومت امروز در روزهای طلایی و اوج قدرت خود قرار دارد و سران 14 مارس اگر گمان می کنند، اوضاع و شرایط به نفعشان است، در اشتباه به سر می برند، در حالی که وقایع میدانی در سوریه و اوضاع میدانی در رویارویی با دشمن اسرائیلی تاکید می کند که مقاومت همواره توانسته، سخت ترین شرایط و تهدیدها را پشت سر گذاشته و موفق به افزایش توانمندیهای نظامی خود شود.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله اظهار داشت: مقاومت روح میهن و روح بیانیه وزارتی است و دولتی که مقاومت را نادیده بگیرد، دولت مصلحت ملی نیست و هر بیانیه ای بدون مقاومت، یک بیانیه مرده و ناکار آمد محسوب می شود و اعتماد لبنانی ها و رای اعتماد پارلمان را کسب نخواهد کرد.

کد خبر 2253420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha