۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

محمد علیپور:

هماهنگی هیات‌ها و انجمن‌ها در سال 92 رضایت بخش بود/ حرکت رو به جلو داشتیم

هماهنگی هیات‌ها و انجمن‌ها در سال 92 رضایت بخش بود/ حرکت رو به جلو داشتیم

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تاکید بر اینکه با وجود تنگناهای مالی ،انجمن‌ها و هیات‌ها عملکرد رضایت بخش داشتند، گفت: خوشبختانه در پرتو تلاش و همدلی هیات‌های استان‌ها و انجمن‌های تحت پوشش، سال پرباری را پشت سر گذاشتیم که امید است این مهم در آینده مضاعف‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمد علیپور در سمینار مشترک روسای هیات‌های استان‌ها و انجمن‌های ورزشی که امروز چهارشنبه در محل آکادمی برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: آمار و ارقام به خوبی نشان می‌دهد که حرکت این فدراسیون با وجود مشکلات مالی، مثبت بوده است. علت این موفقیت، هماهنگ بودن هیات‌ها و انجمن‌ها و تلاش بی‌وقفه آنان بود که موجب شد در سال 92 به توفیق‌های خوبی برسیم.

وی اضافه کرد: انجمن‌های ما هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی بیلان خوبی داشتند و سرعت کار امیدوار کننده بود.

علیپور با تاکید بر اینکه باید روی پای خودمان بایستیم گفت: باید از طریق اسپانسر مشکلات را تا حدودی حل کنیم ولی نیاز به حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان داریم. ما 16 انجمن داریم ولی 36 رشته را باید تحت چتر حمایت قرار دهیم. به عنوان مثال در سپک تاکرا چند رشته فعال هستند و یا در ورزش‌های هوایی هم همینطور. این حجم گسترده نیاز به حمایت مسئولان محترم دارد و امید است که در سال 93 بتوانم در سایه همگرایی بیشتر به اهداف خود برسیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: خوشبختانه امسال در مقوله آموزش، برگزاری مسابقات داخلی به ویژه رقابتهای لیگ و حضور در مسابقات مهم برون مرزی عملکرد خوبی داشتیم. روسای انجمن‌ها و هیات‌ها، فعال و کوشا هستند و در امور اداری و اجرایی ید طولایی دارند که این فاکتورها در توفیق فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سال 92 نقش اساسی ایفا کرد.

کد خبر 2254945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha