۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۴

دبیر فدراسیون چوگان در گفتگو با مهر؛

جام سفیر کبیران چوگان به میزبانی ایران برگزار می‌شود

جام سفیر کبیران چوگان به میزبانی ایران برگزار می‌شود

دبیر فدراسیون چوگان از میزبانی ایران در جام سفیر کبیران چوگان جهان خبر داد و گفت: این رقابتها برای نخستین بار در ایران با حضور پیشکسوتان چوگان و بازرسین معتمد فدراسیون جهانی برگزار می‌شود.

حجت دهخدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام سفیر کبیران چوگان جهان در ایران خاطرنشان کرد: قرار است این مسابقات برای اولین بار در ایران برگزار شود که نفرات حاضر در آن روز شانزدهم خردادماه وارد تهران می‌شوند و تا روز 25 خرداد در اصفهان و شیراز دو مسابقه برگزار خواهند کرد.

وی درباره چگونگی حضور ورزشکاران در این مسابقات بیان کرد: به طور معمول پیشکسوتان چوگان و بازرسین معتمد فدراسیون جهانی نفراتی هستند که در این مسابقات حضور پیدا می‌کنندکه هر ساله در یک کشور برگزار می‌شود و این بار قرار است پس از بازدید از امکانات ایران به میزبانی کشورمان برگزار شود. این بازیکنان البته در قالب تیم به تهران نمی‌آیند و در سطح تیم‌های داخلی پخش می‌شوند و این رقابتها را برگزار خواهند کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری مسابقات یاد شده تصریح کرد:  طی روزهای 17 خرداد تا 24 خردادماه مسابقات جام سفیر کبیران چوگان جهان در کشورمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 2266968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha