۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» عید فطر می‌آید/ از سرگیری «جامه‌دران»

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» عید فطر می‌آید/ از سرگیری «جامه‌دران»

به گفته جمال ساداتیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، ساخته جدید بهروز افخمی عید فطر اکران می‌شود.

جمال ساداتیان تهیه‌کننده «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: زمان قطعی اکران فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» که به کارگردانی بهروز افخمی ساخته شده است در عید فطر به تصویب رسیده ولی هنوز جزئیات اکران مشخص نشده است.

وی همچنین با اشاره به از سرگیری ساخت فیلم سینمایی «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی گفت: ادامه فیلمبرداری این فیلم سینمایی از 25 فروردین ماه در سمنان آغاز می‌شود.

ساداتیان در پایان در پاسخ به این که چرا سمنان برای ادامه ساخت این فیلم سینمایی انتخاب شده است؟ توضیح داد: برای ساخت اپیزود سوم از این فیلم دنبال فضایی روستایی می گشتیم که در نهایت به مهدی شهر در استان سمنان رسیدیم.

فیلم سینمایی «جامه‌دران» موضوعی اجتماعی دارد که فیلمنامه آن براساس یکی از رمان‌های ناهید طباطبایی نوشته شده است. این فیلم درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط دیگری در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی،‌ پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی بازیگران این فیلم هستند.

همچنین فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» که سال گذشته در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ‌هایی را از آن خود کرد، جدیدترین ساخته بهروز افخمی است که وی این روزها با کاروان «زائران صلح سوریه» در این کشور به سر می‌برد تا به مردم سوریه کمک کند.

کد خبر 2267626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha