۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱

کتاب تازه حبیبه جعفریان منتشر می‌شود؛

روایت‌های خصوصی از امام موسی صدر در نمایشگاه کتاب امسال

روایت‌های خصوصی از امام موسی صدر در نمایشگاه کتاب امسال

موسسه پژوهشی امام موسی صدرکتاب تازه حبیبه جعفریان با عنوان «سید موسی صدر؛ هفت روایت خصوصی» را به همراه 11 کتاب دیگر در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌کند.

مهدی فرخیان، عضو کمیته پژوهشی موسسه امام موسی‌صدر با اعلام ای خبر گفت: کتاب «سید موسی صدر؛ هفت روایت خصوصی» نوشته حبیبه جعفریان کار مشترک موسسه امام موسی صدر و انتشارات سپیده باوران است که با گرافیک روح الله گیتی نژاد روانه بازار نشر شده و نویسنده در این کتاب روایت هفت نفر از نزدیکان امام موسی صدر را جمع‌آوری کرده است.

وی اشاره به این‌که این مرکز با 12 عنوان کتاب در بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند گفت: «عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی» از فرشته مرادی  و حسن هوشمند، یکی از این 12 عنوان کتاب است که به زندگی امام موسی صدر می‌پردازد. «حدیث روزگار» هم دومین کتاب از مجموعه تاریخ شفاهی است که خاطرات سیدهادی خسروشاهی را گردآوری کرده است.

به گفته فرخیان، 9 کتاب دیگر موسسه امام موسی صدر، مجموعه آثار شهیده بنت‌الهدی صدر است. هفت عنوان، داستان‌هایی با مضامین اخلاقی و تربیتی برای دختران و زنان مسلمان است. یک عنوان به سفرنامه‌نویسی اختصاص دارد و «بربلندای مکه» نام گرفته و کتاب دیگربا عنوان«جایگاه زن در اسلام» مجموعه مقالات بنت‌الهدی صدر درباره زنان صدر اسلام است.

موسسه امام موسی صدر از سال 1382 فعالیت خود را با هدف معرفی آثار و اندیشه‌های این مبارز و اندیشمند دینی آغاز و از آن زمان تاکنون بیش از 30 عنوان کتاب منتشر کرده است. همچنین همایش‌ها و نشست‌هایی درباره امام موسی صدر توسط این مرکز برگزار شده است.

عضو کمیته پژوهشی موسسه امام موسی‌صدر با اشاره به حمایت‌های معنوی موسسه از پژوهشگران و نویسندگان و فیلمسازان گفت: ما از همه علاقه‌مندان و پژوهشگران حمایت می‌کنیم و منابع مورد نیاز برای شناخت امام موسی صدر را در اختیارشان می‌گذاریم. همچنین اگر پژوهش انجام شده، اثر درخوری باشد موسسه به انتشار آن می‌پردازد.

12 عنوان کتاب از انتشارات امام موسی صدر در غرفه‌ای با همین نام و در بیست‌وهفتمین نمایشگاه کتاب تهران منتشر و ارائه می‌شود.

کد خبر 2280983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha