۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۵۳

افاضلی با مهر مطرح کرد:

برای همکاری با وینگادا باید شرایط را بررسی کنم/ فدراسیون لیستی از من نگرفت

برای همکاری با وینگادا باید شرایط را بررسی کنم/ فدراسیون لیستی از من نگرفت

مدیرفنی تیم فوتبال امید ایران با اعلام اینکه برای همکاری به عنوان دستیار وینگادا باید شرایطم را بررسی کنم، گفت: فدراسیون در خصوص 28 بازیکنی که به اردوی تیم امید دعوت شدند از من لیستی نگرفته اما همه آنها بازیکنانی هستند که مد نظر من بوده‌اند.

هومن افاضلی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال وی را به عنوان دستیار نلو وینگادا در نظر گرفته، در حالی که وی قبلا تاکید کرده بود به عنوان دستیار با وینگادا کار نخواهد کرد، به خبرنگار مهر گفت: تیم های ملی فوتبال متعلق به مردم هستند و همه ما وظیفه داریم به این تیم ها کمک کنیم که من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و از کمک به تیم های ملی استقبال می کنم. چیزی که در این بین اهمیت دارد این است که این کمک کردن تحت چه عنوانی تعریف شود و نحوه همکاری به گونه ای باشد که رضایت طرفین جلب شود.

وی در همین خصوص افزود: باید بررسی کنم که شرایط شخصی من برای اینکه تحت عنوان دستیار با وینگادا همکاری کنم به چه صورت است شاید لازم باشد با وینگادا نیز صحبتی داشته باشم.

افاضلی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال برای دعوت از 28 نفری که به اردوی تیم امید دعوت شدند از وی لیستی گرفته، خاطر نشان کرد: فدراسیون در خصوص 28 بازیکنی که به اردوی تیم امید دعوت شدند از من لیستی نگرفته اما همه آنها بازیکنانی هستند که مد نظر من بوده اند.

کد خبر 2281508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha