۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۴۵

ارزیابی وینگادا از روی سکوها ؛

نخستین تمرین تیم فوتبال امید با سرمربی جدید برگزار شد

نخستین تمرین تیم فوتبال امید با سرمربی جدید برگزار شد

نخستین تمرین تیم فوتبال امید ایران زیر نظر وینگادا عصر امروز در حالی در کمپ تیم های ملی برگزار شد که در بیشتر دقایق تمرین، این مربی از روی سکوها عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نلو وینگادا سرمربی پرتغالی تیم فوتبال امید ایران که بامداد امروز شنبه وارد ایران شده بود عصر امروز در محل تمرینات آماده سازی تیم امید حاضر شد تا نخستین تمرین این تیم زیر نظر مربی پرتغالی از ساعت 16 در کمپ تیم های ملی آغاز شود.

* پیش از آغاز تمرین وینگادا حدود 15 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد. صحبت هایی که به نوعی آشنایی سرمربی تیم امید با نفرات حاضر در تمرین بود.

* وینگادا به همراه کاروالیو دستیار پرتغالی خود در این تمرین حضور داشت. ضمن اینکه مسعود مقیم به عنوان مربی و محمد علی یحیوی به عنوان مربی دروازه بانها در این تمرین حضور داشتند.

* یحیوی که دقایقی پیش از آغاز تمرین امید در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی دروازه‌بانهای تیم نوجوانان را تمرین می داد در اواسط آن تمرین به زمین شماره یک آمد و وظیفه تمرین دادن دروازه بانهای تیم امید را برعهده گرفت.

* امیر عابدزاده، بهنام برزای، محمد حسین کنعانی و روزبه چشمی از چهره‌های شاخص حاضر در این اردو بودند ضمن اینکه غیبت علی کریمی بازیکن تیم سپاهان در این تمرین محسوس بود.

* طبق اعلام رسول دانشجو سرپرست کمیته جوانان قرار است از اردوی بعدی دکتر فیلیپ به عنوان بدنسازی در اردوی تیم امید حضور یابد و وضعیت مربی ایرانی تیم امید در نشست فردا مشخص خواهد شد.

* اردوی تیم امید سه مرحله خواهد بود و وینگادا با ارزیابی عملکرد حدود 100 بازیکن نفرات برتر به اردوی نهایی دعوت خواهد کرد.

* پس از پایان صحبت های وینگادا بازیکنان به دور زمین دویده و بدنهای خود را گرم کردند سپس در قالب دو تیم زرد و قرمز به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* با آغاز فوتبال درون تیمی وینگادا و کاروالیو روی سکوها رفتند تا بتوانند عملکرد بازیکنان را بهتر مورد ارزیابی قرار دهند و نفراتی هم که در ترکیب قرار نمی گرفتند در بیرون زمین زیر نظر قاسمی بدنساز تیم تمرینات ویژه ای را انجام می دادند.

* رسول دانشجو سرپرست کمیته جوانان و حسینی مدیر روابط عمومی تنها مسئولان فدراسیون بودند که در این تمرین حضور داشتند.

* مصطفی قنبرپور مربی تیم نوجوانان در دقایق پایانی این تمرین حضور داشت و پس از 5 دقیقه صحبت با دانشجو محل تمرین را ترک کرد.

* تعدادی از بازیکنان تیمهای نوجوانان که در هتل کمپ تیم های ملی حضور دارند پس از پایان تمرین تیمشان در محل تمرینات تیم امید حضور یافتند.

 

کد خبر 2284064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha