۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۳۴

جبران یک شکست؛

مهرام برنده سومین دیدار فینال لیگ بسکتبال شد

مهرام برنده سومین دیدار فینال لیگ بسکتبال شد

سومین دیدار مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری تیم مهرام به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه با برگزاری دیدار سوم میان دو تیم مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام پیگیری شد. در این دیدار که در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، تیم مهرام موفق شد حریف مهمان خود را با نتیجه 85 بر 78 شکست دهد. این دیدار در شرایطی به پایان رسید که در کواتر چهارم به دلیل درگیری تماشاگران دو تیم برای چند دقیقه بازی متوقف شد اما با دخالت ماموران انتظامی و مهیا شدن شرایط برای ادامه بازی، با تصمیم ناظران مسابقه این دیدار ادامه پیدا کرد.

شاگردان مصطفی هاشمی در حالی برنده این بازی شدند که دیدار اول و دوم فینال را به پتروشیمی واگذار کرده بودند. در جریان این دو دیدار که به صورت متوالی پنجشنبه و جمعه گذشته در سالن اندیشه بندرامام برگزار شد، پتروشیمی به ترتیب با نتایج 78 بر 62 و 68 بر 66 صاحب برتری شده بود.

مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 4 از 7 برگزار شده و دیدار چهارم این مرحله نیز روز سه شنبه (فردا) در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد. اما با توجه به نتیجه به دست آمده در دیدار امروز رقابت دو تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی حداقل تا دیدار پنجم ادامه خواهد داشت. دیدار پنجم پنجشنبه در بندرامام برگزار می‌شود.

فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی دو فصل گذشته نیز میان دو تیم مهرام و پتروشیمی برگزار شد که طی آن ابتدا مهرام موفق به کسب برتری و جام قهرمانی شد اما سال گذشته این تیم پتروشیمی بود که با غلبه بر مهرام طی پنج دیدار، برای نخستین بار قهرمان لیگ بسکتبال شد.

کد خبر 2285637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha