۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹

والیبال باشگاه‌های جهان؛

روز نخست با بردهای مشابه پایان یافت/ پیروزی آسان برای حریف متین

روز نخست با بردهای مشابه پایان یافت/ پیروزی آسان برای حریف متین

در روز نخست رقابتهای والیبال باشگاه‌های جهان هر سه بازی برگزار شده با نتیجه مشابه 0 - 3 خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای والیبال باشگاه‌های جهان بامداد امروز سه‌شنبه در شهر بلوهوریزنته برزیل آغاز شد و در نخستین دیدار که از گروه B برگزار شد تیم سن خوان آرژانتین برابر اسپرانس تونس به برتری 3 بر صفر دست یافت. در این دیدار سن خوان به ترتیب با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 18 و 27 بر 25 از سد رقیب خود گذشت. "تئو لوپز" از تیم سن خوان با کسب 16 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم ترنتینو ایتالیا در سه ست متوالی مغلوب تیم چند ملیتی الریان قطر شد. ترنتینو که با ترکیب جیاکومو سنیتین، امانوئل بیرارلی، سباستین سول، الکساندر فریرا، دونالد سوهو، فیلیپو لانزا و سوکولوف به میدان رفته بود با امتیازات 25 بر 22، 26 بر 24 و 25 بر 22 برابر نماینده قطر شکست خورد. نکته جالب اینکه کریستین ساوانی که در مسابقات باشگاه‌های جهان در تیم الریان بازی کرده بود این بار در فهرست تیم قطری حضور نداشت در عوض ماتی کازیکسی، میکال سانچز، سیمون رابرتلندی، الان دومینگوئز، رافائل اولیویرا بازیکنان خارجی بودند که با پیراهن الریان قطر به میدان رفتند.

در آخرین بازی امروز که از گروه A برگزار شد تیم سادا کروزیرو برزیل در حضور 1300 تماشاگر برابر تیم گوینابو پورتوریکو به میدان رفت و در سه ست متوالی با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 19 به برتری دست یافت. "والاس دسوزا" ستاره سرشناس برزیلی‌ها در این بازی 13 امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان بود. "ویلیمامز آرخونا"، "ادر کاربونرا" و "ایساک سانتوس" دیگر ستاره‌های نامداری بوند که در ترکیب تیم سادا کروزیرو به میدان رفتند. این تیم بامداد روز چهارشنبه به مصاف متین ورامین می‌رود.

کد خبر 2285873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha