۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۵۱

بهره‌مندي از خلاقيت مديران جوان در توسعه صنعت كشور

بهره‌مندي از خلاقيت مديران جوان در توسعه صنعت كشور

وزير صنعت، معدن و تجارت، استفاده از ظرفيت‌هاي مديران جوان را مورد تاكيد قرار داد و از آن به عنوان زمينه لازم براي توسعه صنعتي كشور ياد كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت زاده در مراسم توديع رئيس و معارفه سرپرست مركز ملي فرش ايران با اشاره به اينكه همواره در كنار صنعت فرش از تاريخ ، فرهنگ و هنر نيز سخن به ميان مي آيد تصريح كرد: از اين رو پرداختن به اين جواهر ديرين كشور، بايد بيش از گذشته مورد توجه مسئولان و فعالان اقتصادي قرار بگيرد.

وي با بيان اينكه ارتقاي اين صنعت و بها دادن به آن نيازمند تغيير نگاههاست ابراز اميدواري كرد تغييرات و تحولات انجام شده دراين مركز بتواند اين صنعت را در پيشبرد اهداف خود ياري كند.

وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين نقش اين صنعت را در بخش صادرات، ايجاد اشتغال و كارآفريني حائز اهميت خواند .

نعمت زاده در ادامه رو آوردن جوانان به اين  صنعت و نهادينه كردن فرهنگ فرش بافي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: براي توسعه صنعت فرش نيازمند استفاده از نيروهاي خلاق و آشنا به كار هستيم از اين رو بسترسازي لازم در بخش تبليغات ، آگاهي بخشي سطح اطلاعات مردم و فرهنگ سازي براي ارتقاء جايگاه صنعت فرش ايراني به ديگر كشورهاي دنيا از رويكردهاي جديدي است كه بايد با جديت دنبال شود.

وي در ادامه با اشاره به تجارب اداري و تجاري «حميد كارگر»  به عنوان مولفه هاي حائز اهميت دراين انتخاب افزود: استفاده از نيروهاي جوان، فعال و پويا در صنايع مختلف مي تواند ما را در هر چه پربار تر رسيدن به توسعه و پيشرفت كشور كمك كند.

وي يكپارچه سازي، جلب و جذب سرمايه گذاري را از محورهاي مهمي دانست كه نيازمند تمركز بيشتري است.

در اين مراسم كه با حضور وزير و جمعي از معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت همراه بود با اهداي لوح سپاس از زحمات و اقدامات محمد باقرآقا عليخانيدر دوران تصدي گري اين سمت تجليل شد و حكم سرپرستي مركز ملي فرش به حميد كارگر اعطا شد.

حميد كارگر پيش از اين مشاور رئيس مركز ملي فرش ايران و عضو انجمن علمي فرش  ومدرس دانشگاه است.

کد خبر 2289127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha