۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۳۲

پیروانی در گفتگو با مهر:

آسیا یک قهرمانی به من بدهکار است/ همکاری نکنند، وینگادا هم نتیجه نمی‌‌‌‌‌گیرد

آسیا یک قهرمانی به من بدهکار است/ همکاری نکنند، وینگادا هم نتیجه نمی‌‌‌‌‌گیرد

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید گفت: زمانی که هدایت تیم امید را برعهده داشتم می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم اما برخی اتفاقات مانع از این کار شد.

غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری همایش دانش‌افزایی مربیان برتر فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: این کلاس‌ها می‌تواند مفید باشد. اگر بیشتر به مباحث فنی در آن توجه شود زیرا مربیان ایران نیاز دارند بیش از این خود را با شرایط روز فوتبال دنیا هماهنگ کنند.

وی یکی از محاسن برگزاری این همایش را ارتباط نزدیک و بیشتر مربیان به همدیگر عنوان کرد و افزود: همه باید به پیشکسوتان و مربیان باسابقه در فوتبال احترام بگذارند و در این کلاس ها هم می توان به این موضوع هم اشاره کرد.

سرمربی پیشین فجر سپاسی شیراز در خصوص وضعیت تیم امید نیز اظهار داشت: اگر باشگاه ها با تیم امید همکاری نکنند برگزاری اردوها و حضور در تورنمنت های مختلف هیچ فایده ای ندارد.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما در رده های پایه و خصوصا تیم امید فعلی بازیکنان بسیار خوبی داریم، اما متاسفانه باشگاه‌ها در زمان های مهم آنها را به تیم ملی نمی دهند و موضوعی که به تیم امید ضربه می‌زند باشگاه ها 200- 300 میلیون هزینه کردند و اینکه می گویند اگر بازیکن ندهند، محروم می شوند هم فایده ای ندارد.

پیروانی ادامه داد: این مشکل از زمان تیم امید که در اختیار مایلی کهن بود وجود داشت و در زمانی هم که من هدایت این تیم را برعهده داشتم، بیشتر شد. ما در روزهای مهم نفرات اصلی خود را نداشتیم، اردوی تدارکاتی برگزار نکردیم و دیدارهای نخست بازی‌های آسیایی سال گذشته برایمان بازی های تدارکاتی بود.

وی همچنین تصریح کرد: من به آقای کفاشیان هم می گفتم کاری کنید که شما از من طلبکار شویم نه من از شما اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و نداشتن بازی تدارکاتی به ما ضربات بزرگی زد. صددرصد ما می توانستیم قهرمان آسیا شویم ولی برگزار نکردن بازی های تدارکاتی باعث شد فوتبال آسیا، به من و ایران یک قهرمانی بدهکار شود.

سرمربی پیشین تیم امید در پایان در خصوص وضعیت تیم امید فعلی هم گفت: ما تیم خوبی داریم، اما متاسفانه بذری نمی کاریم که درو کنیم، دیدارهای تدارکاتی بذرهای ماست آن هم با در اختیار داشتن تمام بازیکنان تیم. اگر باشگاه ها با این تیم امید همکاری کنند، قطعا می تواند به المپیک برود، اما اگر این اتفاق نیفتد و بازیکنان خود را به تیم ملی ندهند، وینگادا هم هیچ کاری نمی تواند بکند.

کد خبر 2289464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha