۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱

قرارداد هاشمی تمام شده؛

تیم بسکتبال مهرام به دنبال جذب سرمربی جدید

تیم بسکتبال مهرام به دنبال جذب سرمربی جدید

تیم بسکتبال مهرام در حالی مسابقات باشگاه‌های آسیا را پیش رو دارد که قرارداد مصطفی هاشمی، سرمربی این تیم به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پایان مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برای مصطفی هاشمی همزمان بود با پایان قرارداد همکاری‌اش با این تیم؛ این در حالی است که مهرام باید هر چه زودتر تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا آغاز کند اما هنوز وضعیت ادامه همکاری وی با این تیم مشخص نیست.

مصطفی هاشمی با برنده کردن مهرام در فینال باشگاه‌های غرب آسیا مقابل پتروشیمی، سهمیه آسیایی را برای این تیم کسب کرد اما نتایج نه چندان رضایت بخشی که تیمش در فینال لیگ برتر مقابل همین تیم به دست آورد، موجب شده تا ابهاماتی در مورد ادامه همکاری وی در این تیم تهرانی ایجاد شود.

مهرام در مجموع پنج دیدار فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تنها در یک دیدار پیروز شد و با واگذاری نتیجه چهار دیدار همچون سال گذشته در مصاف با پتروشیمی از دستیابی به قهرمانی بازماند و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

در هر صورت مسئولان باشگاه مهرام در حال بررسی برای مشخص کردن وضعیت سرمربی تیم خود هستند آما آنطور که به نظر می‌رسد گزینه جدیدی را راس تیم بسکتبال مهرام آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش مهر،  بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا طی روزهای 15 تا 23 خردادماه در کویت برگزار خواهد شد.

کد خبر 2290844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha