۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸

به دنبال اتمام قرارداد انجام شد؛

بیانیه مهرام برای پایان همکاری با هاشمی/ سرمربی جدید معرفی می‎شود

بیانیه مهرام برای پایان همکاری با هاشمی/ سرمربی جدید معرفی می‎شود

باشگاه مهرام با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از زحمات مصطفی هاشمی، سرمربی یک فصل گذشته اعلام کرد که به زودی برای هدایت تیم بسکتبال این باشگاه تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه باشگاه مهرام که به منظور اعلام پایان همکاری با مصطفی هاشمی و معرفی سرمربی جدید برای تیم بسکتبال این باشگاه منتشر شده، آمده است:

کسب عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و  نایب قهرمانی لیگ شانزدهم مسابقات باشگاهی کشور طی یک سال گذشته بدون شک در سایه زحمات و تلاش اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم مهرام حاصل شد. بر همین اساس باشگاه مهرام وظیفه خود می‌داند از مصطفی هاشمی، سرمربی فهیم و با تجربه این تیم به واسطه تلاش‌های بی دریغ و زحمات خالصانه وی در طول فصل گذشته تقدیر و سپاسگزاری نماید.

در ادامه بیانیه باشگاه مهرام همچنین تاکید شده: با توجه به پایان قرارداد مصطفی هاشمی با باشگاه مهرام برای وی موفقیت و توفیق روز افزون آرزو داریم و باردیگر از زحمات وی تشکر می‌کنیم.

باشگاه مهرام به زودی برای هدایت تیم بسکتبال این باشگاه تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش مهر، دو سال پیش مصطفی هاشمی پس از یک دوره مربیگری در تیم بسکتبال مهرام از این تیم جدا شد و جای خود را به مهمد بچیروویچ داد اما مهرام با این مربی اسلوونیایی نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند و در دیدار فینال برابر پتروشیمی شکست خورد.

همین مسئله باعث شد مصطفی هاشمی فروردین‌ماه سال گذشته و به منظور هدایت تیم مهرام در چهاردهمین دوره مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا (دعوک عراق) دوباره هدایت این تیم را بر عهده گرفت هر چند مهرام به دلیل پاره‌ای از مشکلات از شرکت در این رقابت‌ها انصراف داد. بعد از آن بازیکنان مهرام تمرینات‌شان را با مصطفی هاشمی و برای حضور در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا و لیگ برتر ادامه دادند که نتیجه آن کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در این دو رویداد بود. 

کد خبر 2290849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha